جباری: رفتن لوکادیا اتفاق خوبی برای پرسپولیس نبود

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس معمولا از جذب مهاجم خارجی روی خوش ندیده است و فقط لوکادیا کیفیت خوبی داشت که او هم ایران را ترک کرد و این موضوع اتفاق خوبی برای پرسپولیس نبود. 

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا جباری در خصوص شکست پرسپولیس در اهواز گفت: این بازی بیشتر تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای قرار داشت ولی به هر حال فولاد با سبک خاص خودش که موردپسند خیلی‌ها نیست توانست ۳ امتیاز را بگیرد. برای خیلی‌ها قابل پیش‌بینی بود که فولاد می‌خواهد با چه روشی بازی کند، ولی فکر می‌کنم پرسپولیس در این مسابقه خیلی عجولانه بازی کرد و از روزهای خوب خودش فاصله داشت.

انتظاری: پرسپولیس شکست در اهواز را جبران خواهد کرد

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: از زمانی که دیاباته وارد زمین شد بازیکنان به شکلی بی‌هدف به ارسال توپ‌های هوایی روی آوردند و هافبک‌ها هم نتوانستند عملکرد چندان خوبی داشته باشند. در مجموع پرسپولیس روز خوبی نداشت و البته این تیم باید به خوبی می‌دانست که قرار است فولاد با چه شیوه‌ای بازی کند ولی نمی‌توان با یک باخت ارزش‌های تیم را زیر سوال برد و قطعا پرسپولیس به شرایط خوب گذشته‌اش بازخواهد گشت.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی با آلومینیوم خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیمی است که در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران پرسپولیس از سیستم دفاع- ضدحمله استفاده خواهد کرد و بازیکنان پرسپولیس باید مواظب مهاجمان آلومینیوم باشند. قطعا کار پرسپولیس آسان نیست ولی کسب ۳ امتیاز در ورزشگاه آزادی می‌تواند باخت برابر فولاد را جبران کند.

جباری درباره جذب مهاجم برزیلی تصریح کرد: ما نمی‌دانیم این بازیکن چه شرایطی دارد و باید به ایران برسد تا ببینیم چه عملکردی خواهد داشت. پرسپولیس معمولا از جذب مهاجم خارجی روی خوش ندیده است و فقط لوکادیا کیفیت خوبی داشت که او هم ایران را ترک کرد و این موضوع اتفاق خوبی برای پرسپولیس نبود. 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1169725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =