استقلال به پرسپولیس نزدیک می‌شود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آبی‌پوشان این شانس را خواهند داشت در صورت بُرد در کرمان و توقف دوباره پرسپولیس به یک قدمی آنها رسیده و سایه‌به سایه‌شان در جدول حرکت کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ادموند اختر روز چهارشنبه با اشاره به دیدار استقلال مقابل مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر ایران، اظهار داشت: سه امتیاز این مسابقه می‌تواند استقلال را به عنوان مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر مطرح کند.

اختر: نمی‌توان منکر زحمات یزدانی در استقلال شد

وی افزود: با توجه به این که استقلال در دیدار گذشته ملوان را شکست داد و پرسپولیس به فولاد خوزستان باخت، فاصله امتیازی دو تیم به پنج امتیاز کاهش پیدا کرده است. حال در صورت بُرد استقلال و توقف دوباره پرسپولیس، آبی‌ها بیخ گوش رقیب سنتی قرار خواهند گرفت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: شاید بر روی کاغذ استقلال شانس زیادی برای پیروزی وکسب سه امتیاز مقابل مس کرمان خواهد داشت، اما نباید حریف را دست کم بگیرند، هر تیمی که جلوی استقلال قرار می‌گیرد انگیزه‌های فراوانی دارد و با تمام وجود، پا به زمین مسابقه خواهد گذشت.

اختر تصریح کرد: استقلال بهترین نمایش را در بازی با ملوان به اجرا گذاشت و اگر این روند را در بازی با مس کرمان ادامه دهد پیروز و سه امتیاز حتمی خواهد بود.

وی تاکید کرد: کنار گذاشتن سیاوش یزدانی از استقلال، تصمیم ریکاردو ساپینتو بود، اما اگر او را به خاطر خطای پنالتی مقابل سپاهان کنار گذاشته، کار اشتباهی کرده است.

اختر پایان گفت: استقلال باید هر چه سریعتر یک بازیکن آزاد در پست هافبک جذب کند تا کمبود و ضعف‌هایی را که در بازی‌های گذشته داشت را جبران کند.

دیدار تیم‌های مس کرمان و استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه ساعت ۱۷ در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

کد خبر: 1169763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =