کنعانی: زوال در ماهیت رژیم جعلی صهیونیستی نهفته است

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه دست زدن به اقدامات ایذایی علیه محور متحد مقاومت، نجات بخش نیست، گفت: زوال و اضمحلال در ماهیت رژیم جعلی صهیونیستی نهفته است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) ۱۲ بهمن ماه در توئیتی نوشت: برای رژیمی که از بحران‌های متراکم داخلی در رنج است و افزون بر آن، با خیزش رهایی طلبانه مردم فلسطین در سه جبهه غزه، کرانه غربی و سرزمین‌های ۱۹۴۸ مواجه است، دست زدن به اقدامات ایذایی علیه محور متحد مقاومت، نجات بخش نیست.

واکنش کنعانی به اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه آمریکا

وی افزود: زوال و اضمحلال در ماهیت رژیم جعلی نهفته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه چندی پیش نیز در یک رشته توئیت با بیان اینکه گسل‌های اجتماعی و سیاسی در خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگری بر پیکره موجودیت این رژیم پوشالی لرزه انداخته و آن را در آستانه فروپاشی قرار داده،‌ نوشت: حمایت‌های آمریکا کمکی به ماندگاری این رژیم جعلی نمی‌کند.

به گزارش فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه ششم بهمن ماه نیز تهاجم وحشیانه نظامیان جنایتکار رژیم آپارتاید صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم مظلوم فلسطین منجر شد را به شدت محکوم کرد. سخنگوی دستگاه دیپلماسی سکوت و بی‌عملی مجامع مسؤول بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب نسبت به جنایات روزانه رژیم اشغالگر قدس را دردآور و مایه شرمساری خواند.

پایان پیام/

کد خبر: 1169794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =