گل‌محمدی: به خاطر حضور من قرار است که پرسپولیس نتیجه نگیرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، تیمش از هفته آینده با ترکیبی از نفرات امید خود در مسابقات حاضر خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: از هفته بعد هم با تیم امید در مسابقات حاضر می‌شویم! مگر اینکه حکم اخراج من را از بالا بالاها بدهند که من را بردارند. از باشگاه ما این اتفاق نمی‌افتد. متأسفانه در این هفته‌های اخیر اتفاقاتی می‌افتد هم داخل تیم و هم بیرون تیم. این هم متأسفانه وضعیت داوری است.

گل‌محمدی یادآور شد: می‌دانند چه کسی را برای داوری بگذارند. وقتی اسم منصوریان آمد یکی از من پرسید چطور داوری است، اما من فقط سر تکان دادم. می‌دانند چه کسانی را برای داوری بازی بگذارند. واقعا جای تأسف دارد برای کسانی که تصمیم گرفتند این اتفاق برای داوری بیفتد، ولی یکسری چیزهاست که بین پرسپولیس و مردم است که نمی‌توانید آنها را بگیرید.

گران قیمت‌ترین بازیکن‌های لیگ برتر مشخص شدند/ پرسپولیس در صدر لیست

وی همچنین تأکید کرد: ممکن است جام‌های فلزی را بگیرید، اما شرف، غیرت و مردانگی را هیچ وقت نمی‌توانید از این تیم بگیرد، چون مردم پشت تیم هستند. این تیم حکومتی نیست، تیم مردمی است. حالا بزنید و بکوبید و فلان؛ همه چیز برای مردم مشخص است. ادامه بدهید؛ هیچ اتفاقی برای این تیم بزرگ نمی‌افتد. خودتان را خراب می‌کنید و خودتان را بین مردم از بین می‌برید. من صحبت فوتبالی ندارم. همینطور ادامه می‌دهیم و ان‌شاءالله ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: هیچ‌کس اراده‌ای ندارد یک تیم خاص قهرمان شود، فقط اراده این است که تیم ما نتیجه نگیرد آنهم چون من سرمربی این تیم هستم. همین! خیلی واضح و روشن گفتم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ددیناری IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      0 0
      پس اگر راست میگی بزار برو شاید پرسپولیس سامان گرفت دیکه تیم را نابود کردی با این افکار احمقانه