اعترافات براندازان فضای مجازی مازندران/ سلبریتی‌ها و بلاگرها به ما القا کردند جامعه ملتهب است

شبکه برانداز سازماندهی شده در فضای مجازی مازندران توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه کربلا دستگیر شدند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، شبکه برانداز سازماندهی شده در فضای مجازی، که در ایام اغتشاشات به شبکه سازی و برنامه ریزی برای تحرکات ضدامنیتی در سطح استان فعال بوده، قبل از هرگونه اقدام خرابکارانه، متلاشی و دستگیر شدند.

این شبکه با عضوگیری و تیم‌سازی در بستر فضای مجازی، اقدامات ضدامنیتی خود را به صورت چند لایه و هدفمند ادامه داده و با الگوگیری از معاندین خارج نشین به ویژه گروهک منافقین و شبکه تروریستی ایران اینترنشنال و همچنین پیروی از موج ایجاد شده در فضای مجازی، به تشدید فعالیت‌ها در فضای توئیتری ترغیب شده و گروه‌های متعدد هماهنگی همانند، گروه استراتژی و عملیات، جوانان محلات شهرها و خبرگزاری انقلابیون مازندران را ایجاد کردند.

    رازگشایی از قتل پاسدار فتح اللهی

از جمله اهداف این شبکه، حمله به مراکز نظامی و امنیتی، خلع سلاح ماموران، آتش زدن معابر و اماکن عمومی، انسداد جاده و شناسایی نیروهای نظامی و امنیتی بوده است.

این شبکه جهت گرم نگه داشتن تنور اعتراضات و آشوب‌ها، قصد طرح‌ریزی و اجرای چند عملیات انفجاری در نقاط مختلف مرکز استان را داشتند که با اشراف اطلاعاتی حاکم بر فضای سایبری، تمامی لیدرها و اعضاء این شبکه مورد ضربه اطلاعاتی قرار گرفته و پرونده آنها جهت سیر مراحل قانونی، به مراجع قضایی تحویل شد.

در اعترافات اغتشاشات اغتشاشگران فضای مجازی با بیان اینکه هر فعال فضای مجازی در توئیتر را جذب کردیم افزودند: با اسم مجازی شروع به فعالیت کردیم و با 3 یا 4 نفر فعالیت را شروع کردیم‌.

آن‌ها بیان می‌کنند: فعالیت ما در فضای مجازی با استوری آغاز شد و در گروه 5 نفره هر فرد زیرمجموعه داشت و هر کدام از زیرمجموعه ها هرمی تشکیل گروه دادند.

این اغتشاشگران افزود: در جلسه اول اثرات تبلیغاتی برای گرم نگه داشتن فضای اغتشاشات بررسی شد و پیج "جوانان محلات ساری" را راه‌اندازی کردیم و از نظر تراکم جمعیت و تعداد نیروهای جمعیت و مراکز پرتردد در ساری بررسی می‌شد.

اغتشاشگران می‌گویند: از آنان خواسته شده با شناسایی افراد بسیجی و نیروهای امنیتی در محله ها تلاش شود تا ضمن  ایجاد رعب و وحشت در میان نیروها و ماموران امنیتی و ماشین‌هایشان در ساری تنور التهابات گرم نگه داشته شود.

آنها اعلام کردند: اطلاعات و تولید محتوا، مکان دوربین‌های امنیتی شناسایی می‌شد تا در جهت آسیب به نیروهای امنیتی اقدامات مبارزاتی صورت بگیرد و سرشبکه تشخیص دادند کپسول های گاز تهیه کنیم که تبدیل به بمب صوتی شود و در چند نقطه از ساری و شهرهای مازندران  رعب و وحشت ایجاد کنیم‌.

آن‌ها در بازجویی‌ها اعتراف کردند: گروه استراتژی و عملیات راه‌اندازی شد که در این گروه نحوه جنگیدن، دیوارنویسی، شابلون‌نویسی و آسیب به لباس شخصی‌ها برای نیروهایی که حالت زره‌پوش دارند پیشنهاد دادیم از سلاح‌های جدی‌تری استفاده شود.

آن‌ها از جاسازی و ساخت 9 کوکتل مولوتف خبر دادند و گفتند در سرقت سلاح گرم از ماموران نیز بنا شد تلاش کنیم که می‌تواند رعب ایجاد  کند و آموزش هایی که در گروه انجام می شد با شبکه اینترنشنال ارتباط گرفتیم.

فرد دیگری با بیان اینکه در قالب کادر درمان به منزل اغتشاشگرانی که زخمی شده بودند می‌رفتم اعلام کرد: سلبریتی‌ها و بلاگرها و بازیگرانی که بزرگ بودند به ما القا کردند جامعه ملتهب است و ما را تهییج کردند که جلوه دهیم جامعه به گونه ای دیگر است‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =