آه سرد همان سینمایی است که همیشه دنبال می‌کردم + فیلم

تهیه‌کننده آه سرد گفت: یک خطی بودن قصه این فیلم که در یک مسیر عبور می‌کند همان سینمایی است که همیشه دنبال کردم و برای من بسیار قابل اهمیت است.

رضا محقق تهیه‌کننده آه سرد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز اظهار کرد: فیلم آه سرد دارای یک  سناریوی خوب است که توانست ذهنم را درگیر کند به این دلیل که مخاطب را با خود می کشاند و خود قصه و ایده که می‌تواند بسیار تلخ باشد و مخاطب را با خود همراه کند و یک خطی بودن قصه که در یک مسیر عبور می‌کند همان سینمایی است که دنبال کردم و برای من بسیار قابل اهمیت است.

بخشی از زندگی خودم را در آه سرد بازی کردم

وی با اشاره به چالش‌های موجود در فیلم نیز عنوان کرد: یک بخش از کار ما در مناطق کوهستانی و سرمای شدید می‌گذشت و هماهنگ کردن این‌ها برایمان بسیار دشوار بود و مهم‌ترین چیزی که این سختی‌ها را به آرامش و راحتی تبدیل کرد این بود که همه بچه‌ها از جان مایه گذاشتند و کار را از آن خود می‌دانستند و همگی دست به دست هم دادیم تا این کار به سرانجام برسد.

محقق در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید فیلم مورد توجه مردم و داوران قرار بگیرد، گفت: قطعا، در این چند سال هر فیلمی ساخته‌ام توسط مخاطب دیده شد و آنها کار را دوست داشتند و دیده شده است.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1169932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =