یادگار جنوب دارای یک فیلمنامه غیر خطی و متفاوت / اگر داور جشنواره بودم فیلم را مورد توجه قرار می‌دادم + فیلم

تهیه‌کننده فیلم یادگار جنوب گفت: امیدوارم این مورد توجه داوران قرار بگیرد چرا که ما بخش خصوصی هستیم و اگر من جزو داوران جشنواره بودم این کار را مورد توجه قرار می‌دادم.

مجتبی رشوند تهیه‌کننده فیلم یادگار جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در مورد جذابیت‌های قصه یادگار جنوب اظهار کرد: این فیلم دارای فیلمنامه غیرخطی متفاوت بود با یک فضای متفاوت و یک قصه از دو انسانی که در کارشان موفق بوده و توانستند جایگاه خود را در سینما پیدا کنند.

معرفی فیلم‌های جشنواره فجر ۴۱ / یادگار جنوب + عکس

وی ادامه داد: ما نمی‌خواستیم در این کار ریسک کنیم و یا آوانگارد باشیم چون نظر آخر را مخاطب می‌دهد.

تهیه‌کننده یادگار جنوب با بیان اینکه من فضای این فیلم را دوست داشتم گفت: البته باید بگویم که سواد مخاطب ما در سینمای ایران بسیار بالا رفته و شاید دنبال چنین محصولی باشد و ما هم تلاش کردیم تا یک قدم به سوی سینمای استاندارد دنیا برداریم ولی مخاطبان و صاحبنظران باید بگویند که تا چه اندازه موفق عمل کرده‌ایم.

وی همچنین در مورد سختی‌های این فیلم گفت: دشواری زیادی در این کار نداشتیم و فقط تولید سنگینی داشتیم و یکی از پر لوکیشن‌ترین کارهای جشنواره امسال را ارائه دادیم و بیشتر سختی فنی داشتیم ولی خدارو شکر همه چیز طبق برنامه پیش رفت.

رشوند در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید مورد توجه مردم قرار بگیرد، گفت: با بازخوردی که از مخاطب گرفتیم فکر می‌کنم که فیلم موفقی ساخته‌ایم و رویارویی با نسل جوان را دوست داشتم.

وی در پایان گفت: امیدوارم مورد توجه داوران قرار بگیرد چرا که ما بخش خصوصی هستیم اگر من جزو داوران جشنواره بودم این کار را مورد توجه قرار می‌دادم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =