نشست خبری فیلم پرونده باز است / قائم‌مقامی: ۵۰ درصد داستان بر اساس واقعیت بوده است

نشست خبری فیلم پرونده باز است با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، نشست خبری فیلم پرونده باز است با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.

در ابتدای این نشست، علی قائم‌مقامی تهیه کننده فیلم پرونده باز است گفت: این داستان ترکیبی از واقعیت و ذهنیات آقای پوراحمد است و ۵۰ درصد داستان بر مبنای واقعیت بوده است.

علی قائم مقامی تهیه کننده فیلم پرونده باز است در نشست خبری این فیلم که امروز برگزار شد، اظهار کرد: دوست داشتم که آقای پوراحمد هم در این جلسه حضور داشتند و امروز هم با ایشان صحبت کردم اما نیامدند.

وی افزود: این داستان ترکیبی از واقعیت و ذهنیات آقای پوراحمد است، کلیت همه قتل‌هایی که برای نوجوانان اتفاق می‌افتد به همین شکل است، ۵۰ درصد داستان بر مبنای واقعیت بوده است.

شادی مختاری بازیگر فیلم پرونده باز است، در ادامه گفت: کار کردن با آقای پوراحمد باعث افتخار برای من بود و ایشان جزء نسل از فیلمسازان هستند که نایاب شدند. کار کردن با ایشان چالش‌های خودش را دارد.

مختاری تصریح کرد: من سال‌ها پیش خودم روزنامه نگار بودم و تعمدی در انتخاب نقش‌های نبوده که بخواهم خبرنگار باشم و سعی کردم با سریال قبلی که در نقش روزنامه نگار بودم خیلی متفاوت باشد.

پویا نجفی بازیگر فیلم پرونده باز است، گفت: همکاری با آقای پوراحمد تجربه بسیار خوبی برای من بود، یکی از مهم ترین تجربه‌های من همکاری با آقای پوراحمد عزیز بود و بارها باهم درباره فیلم صحبت کردیم.

مهبد جهان نوش بازیگر فیلم پرونده باز است از تجربه همکاری با پوراحمد، تصریح کرد:  کار کردن با آقای پوراحمد برای من بازی با نوستالژی‌ها بوده است، قنبر از من خیلی دور بود بنابرهمین برای من پرچالش بود. 

محمد متین ستاری بازیگر فیلم پرونده باز است گفت: کاراکتر من در فیلم خیلی آرام است و به خودم نزدیک است، برای این نقش چند بار تست دادم و در آخر نیز قبول شدم.

کد خبر: 1169964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =