نشست خبری فیلم عطر آلود / مصطفی زمانی: دوست نداشتم نقش یک آدم سرطانی را از بیرون بازی کنم

نشست خبری فیلم عطر آلود با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، نشست خبری فیلم عطر آلود با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.

بازیگر نقش اول عطر آلود گفت: دوست نداشتم نقش یک آدم سرطانی را از بیرون بازی کنم، فکر میکردم کلیشه‌ای باشد و آقای مقدم دوست خیلی به من کمک کرد.

هادی مقدم دوست کارگردان فیلم عطر آلود در نشست خبری این فیلم اظهار کرد: فیلم عطر آلود برای بنده یک تجربه جدید بود، امیدوارم که مورد پسند مخاطب باشد. نمایش حال درونی آدم‌ها به غیر از اینکه یک عنصر مهم نمایشی است، یک دغدغه مهم برای مخاطب نیز هست.

یوسف منصوری تهیه کننده فیلم عطر آلود در ادامه این نشست  گفت: شکل گرفتن ایده اولیه این داستان به یک سال و نیم پیش بازمی‌گردد، وقتی طرح آماده شد در جلسه‌ای به این فکر کردیم اولین و آخرین فردی که به سراغش رفتیم آقای مقدم دوست بود. 

منصوری تصریح کرد: دغدغه‌های این فیلم دغدغه و علایق خود آقای مقدم دوست بوده است.

مصطفی زمانی بازیگر نقش اول فیلم عطر آلود گفت: پارسال هم اعلام کردم که، شرایطی که در وزارت ارشاد هست باید مورد بازرسی قرار گیرد، اختلاف سلیقه‌ها زیاد شده است، دیگر باور پذیری با این قوانین به وجود نمی آیند.

وی تصریح کرد: فیلمنامه خوب بود، ۴ ۵ نفر از کارگردانان بودند که شوق زیادی برای فیلم سازی دارند، آقای مقدم دوست ابتدا فیلم را می سازد و بعد خلاقیت ایجاد می‌کند.

بازیگر نقش اول عطر آلود گفت : دوست نداشتم نقش یک آدم سرطانی را از بیرون بازی کنم، فکر میکردم کلیشه‌ای باشد و آقای مقدم دوست خیلی به من کمک کرد.

حسین حسنی نویسنده فیلم عطر آلود در ادامه این نشست گفت: نمی دانم آیا واقعا فیلم عطر آلود بوده یا نه و تمام احساسات شخص اول را نشان داده یا خیر؟ اما هدف همین بوده است.

هادی مقدم دوست در خصوص اینکه فیلم دوباره تدوین خواهد شد یا نه گفت مجدد فیلم را بررسی می کنیم و اگر نیاز بود حتما این کار را انجام خواهیم داد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که با ورود به عرصه کارگردانی دیگر با حمید نعمت الله که چندین کار با او انجام داده‌اید دیگر کار نخواهیو کرد؟ گفت: آرزویم این است که دوباره حمید نعمت الله کار کنم.

کد خبر: 1169982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =