هادی مقدم‌دوست: دخالتی در متن قصه عطرآلود نداشتم + فیلم

کارگردان فیلم عطرآلود گفت: هیچ دخل و تصرفی در فیلمنامه عطرآلود نداشتم اما به عنوان کارگردان قطعا نظرات خود را مطرح می‌کردم.

هادی مقدم دوست کارگردان فیلم عطرآلود در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در پاسخ به این سوال که خود شما سال‌ها کار نویسندگی انجام داده‌اید و حالا اثر شخص دیگری را کارگردانی می‌کنید آیا جاهایی از قصه را نیز تغییر دادید، گفت: من نمی‌توانم از تعبیر دست بردن در قصه استفاده کنم چرا که این بدان معناست که بدون اجازه و هماهنگی با نویسنده چنین کاری انجام داده باشم اما به عنوان کارگردان قطعا نظرات خود را مطرح می‌کردم و مشاوره می‌دادم و اگر نظر درستی داشتم دوستان هم می‌پذیرم.

معرفی فیلم‌های جشنواره فجر ۴۱ / عطرآلود + عکس

وی همچنین در ادامه در پاسخ به این سوال که ترسی از کار کردن با یک تهیه‌کننده کار اولی نداشتید، عنوان کرد: سال‌هاست که با یوسف منصوری همکاری می‌کنم. او یک تهیه‌کننده باسواد و خوش ذوق و خلاق است و بسیار روی کارهایی که انجام می‌دهد بسیار حساس و از این بابت هیچ نگرانی نداشتم.

به گزارش ایسکانیوز، عطرآلود یکی از محصولات سازمان سینمایی سوره در جشنواره امسال است فیلمی به تهیه‌کنندگی یوسف منصوری که به استناد سابقه کارگردانش روایتی آرام با کاراکترهایی خاص دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =