شعبانی:«سرهنگ ثریا» نگاه جدیدی نسبت به منافقین ارائه می‌دهد + فیلم

تهیه‌کننده فیلم سرهنگ ثریا گفت: این فیلم زاویه نگاه جدیدتری نسبت به منافقین ارائه می‌دهد، چرا که ما همیشه منافقین را اسلحه به دست و در حال مبارزه و ترور دیدیم و به نفوذ آنها به درون خانواده‌ها و فروپاشی آنها از طریق ایدئولوژی منافقین توجهی نکرده‌ایم.

شعبانی تهیه کننده فیلم سرهنگ ثریا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در خصوص همکادی با لیلی عاج کارگردان این فیلم اظهار کرد: خانم عاج قبلا نمایشنامه همین کار نوشته و اجرا کرده بود. سرمایه‌گذار هم از این کار خوشش آمده بود بررسی هایی انجام دادیم و با نویسندگان مختلف صحبت کردیم در نهایت خود خانم مسئولیت این کار را انجام دادند و سرانجام به متنی رسیدیم که به فیلم تبدیل شد.

هادی مقدم‌دوست: دخالتی در متن قصه عطرآلود نداشتم

وی ادامه داد: احساس ما این بود که این فیلم زاویه نگاه جدیدتری نسبت به منافقین ارائه می‌دهد. چرا که ما همیشه منافقین را اسلحه به دست و در حال مبارزه و ترور دیدیم و به نفوذ آنها به درون خانواده‌ها و فروپاشی آنها از طریق ایدئولوژی منافقین توجهی نکرده‌ایم. فکر می‌کنم این فیلم به‌خوبی توانست این مسئله را بیان کند.

شعبانی در پاسخ به این سوال که ترسی از بابت کار با یک کارگردان فیلم اولی نداشتید، گفت: در حقیقت این موضوع، دغدغه ما هم بود و گمان می‌کردیم که از مدیوم تئاتر به سینما آمدن شاید به کار لطمه وارد کند ولی وقتی با خانم عاج صحبت کرویم به توانمندی‌ها و هوش ذکاوت ایشان پی بردیم و دریافتیم که می‌تواند از پس این کار به خوبی برآید.

شعبانی در ادامه در پاسخ به این سوال که چطور شد که از ژاله صامتی برای نقش سرهنگ ثریا استفاده کردید، گفت: ابتدا چهره مورد نظر خانم عاج را در عکس‌های مختلف بررسی کردیم و البته این را بگویم که قصدمان استفاده از یک نابازیگر بود اما ترس این را داشتیم که نتواند از پس کار برآید و باعث طولانی شدن کار شود برای همین بعد از بررسی‌ها به خانم صامتی رسیدیم.

تهیه‌کننده فیلم سرهنگ ثریا در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید فیلم در اکران عمومی مورد استقبال قرار بگیرد، عنوان کرد: سوژه فیلم یک سوژه جذاب است و درامی که در این شکل گرفته هم از جذابیت‌های خاصی برخوردار است.

وی در پایان نیز عنوان کرد که فکر می‌کنم فیلم مورد توجه داوران هم قرار بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =