یراقچیان: نقدها به فیلم«پرونده باز است» منصفانه نبود + فیلم

آهنگساز فیلم پرونده باز است با بیان اینکه نقدهای صورت گرفته منصفانه نبودند، گفت: به نظرم نقدها کاملا مغرضانه بود.

حمیدرضا یراقچیان آهنگساز و بازیگر فیلم پرونده باز است در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در خصوص همکاری خود با کیدمرث پوراحمد اظهار کرد: در واقع، این دومین همکاری من با پوراحمد بود و این نوضوع که او عنوان کرده این آخرین فیلمی است که خواهم ساخت حس غریبانه‌ای را برایم تداعی می‌کرد و حس دلتنگی برای سینمای پوراحمد را برایمان ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: پوراحمد مهره بسیار وزینی است و تاریخی از فرهنگ را به دوش می‌کشد. برای همین می‌خواستم با او همکاری داشته باشم.

یراقچیان در پاسخ به این سوال که شما بهغیر از آهنگسازی در این فیلم یک نقش را هم ایفا می‌کروید، کار بازیگری را چطور دیدی، گفت: البته باید بگوسم که جسته، گریخته کار بازی انجام داده‌ام و با این زمینه نا آشنا نیستم.

آهنگساز فیلم پرونده باز است، در ادامه نیز در پاسخ به این سوال که نقدهای زیادی به فیلم صورت گرفت، آیا به نظر شما این نقدها منصفانه بودند، گفت: خیر، به نظرم نقدها کاملا مغرضانه بود.

یراقچیان افزود: نزدیک به سی سال است که در این عرصه فعالیت دارم و می‌دانم که کسی تعمدا کاری را بد انجام نمی‌دهد اما تعمدا به فیلم موقع اکران می‌خندند.
وی افزود: خیلی‌ها فکر می کنند نقد از فیلم پا روی شونه دیگران گذاشتن و بالا رفتن خودشان است ولی، نه این‌طور نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =