آشتیانی‌پور: بازی در فیلم «هوک» برایم چالش بزرگی بود / هنوز باید تجربه کسب کنم + فیلم

بازیگر فیلم هوک گفت: وقتی فیلم هوک را روی پرده تماشا کردم از نقشی که ایفا کردید راضی بودم، ولی خب هنوز فکر می‌کنم باید تجربه کسب کنم تا بتوانم در کارم موفق‌تر عمل کنم.

علی آشتیانی‌پور بازیگر فیلم هوک در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره جذابیت‌های نقش خود در این فیلم اظهار کرد: نقشی که در فیلم هوک بازی کردم چالش بزرگی برایم بود چرا که به عنوان کار جدی اولم باید لهجه شیرین بلوچی را در زمان محدودی که داشتم یاد می‌گرفتم، باید ورزش بوکس را یاد می گرفتم و همین موارد به اندازه کافی برایم سختی داشت.

رضا محقق: نگاهم در تولید فیلم چرا گریه نمی‌کنی به گیشه بود + فیلم

وی در پاسخ به این سوال که کار در کنار پدر چگونه بود، عنوان کرد: ، البته این کار اولم با پدر نبود، معمولا در پشت صحنه و تولید به ایشان کمک می کردم اما جلوی دوربین یک دنیای دیگر است و فشار روحی و فشار روانی بسیار بیشتر می‌شود ولی فکر می کنم توانستم از پس آن بربیایم.

بازیگر فیلم هوک در ادامه در پاسخ به این سوال که به نظر شما مخاطبان هم فیلم را دوست داشتند، گفت: آن طور که واکنش‌ها را دیدم فکر می‌کنم که فیلم مورد پسند مخاطبان واقع شد.

وی در پایان نیز عنوان کرد: وقتی کار را روی پرده تماشا کردم از نقشی که ایفا کردید راضی بودم، ولی خب هنوز فکر می‌کنم باید تجربه کسب کنم تا بتوانم در کارم موفق‌تر عمل کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =