مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، محمدرضا اله‌قلی قصری را به سمت مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی،  محمدرضا اله‌قلی قصری را به سمت مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

سرپرستان ۲ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس محترم مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه و با عنایت به مراتب تعهد و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل دانش آموختگان دانشگاه» منصوب می شوید. از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه اهتمام ورزید. لازم است موارد مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه، بسته‌های کاری و راه‌کنش و اقدامات مرتبط مدنظر قرار گیرد.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و نیز اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق و مؤید باشید.

لازم به ذکر است  محمدرضا اله‌قلی قصری دارای مدرک تحصیلی دکترای شیمی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) است که دارای سوابقی ازجمله معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد یادگار امام (ره) و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170131

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =