مربی مس کرمان گفت که سرمربی استقلال ابتدا به نیمکت‌نشینان تیم میزبان به زبان پرتغالی توهین کرد و سپس درگیری فیزیکی میان نیمکت‌نشینان آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار روز پنجشنبه تیم‌های مس کرمان و استقلال در ورزشگاه شهید باهنر کرمان، پس از گل سوم آبی‌ها و به دلیل درگیری فیزیکی یکی از مربیان تیم مس با ریکاردو ساپینتو به جنجال کشیده شد.

عماد پاکزاد، مربی دروازه‌بانان مس کرمان ابتدا سرمربی استقلال را هُل داد که این اتفاق، جنجال‌ها و درگیری‌های بعدی را میان نیمکت‌های دو تیم به دنبال داشت. ساپینتو در ادامه با دریافت کارت زرد دوم، از کنار زمین اخراج شد.

سرمربی استقلال از زمین مسابقه اخراج شد

پاکزاد در گفت‌وگویی، درباره دلیل این رفتار خود اظهار داشت: تا کسی توهین نکند،‌ با او درگیر نمی‌شوم. سه نفر از تیم داوری بازی در آن صحنه حاضر بودند و اگر مقصر بودم، داور به من کارت قرمز نشان می‌داد. سهیل مهدی و هر سه داور متوجه رفتارهای ساپینتو شدند و خود او فهمید چه کارهایی کرده است. بعد از گل سوم استقلال، ساپینتو زبان خود را بیرون آورد و حرکاتی توهین‌آمیز با دست خودش انجام داد.

وی با انتقاد از رفتارهای سرمربی استقلال تصریح کرد: او به زبان پرتغالی به سوی نیمکت مس کرمان فحاشی کرد که کالی تروئبا (مربی اسپانیایی مس) متوجه این الفاظ شد. از ساپینتو پرسیدم چرا فحاشی کرد که او دست در جیبش کرد و خندید! سرمربی استقلال به گونه‌ای رفتار کرد که تماشاگران با خود بگویند او آرام بوده و مربی مس با او درگیر شده است. ساپینتو سابقه درگیری با مربیان مس رفسنجان، گل‌گهر سیرجان، پرسپولیس و ملوان را هم داشت.

مربی مس کرمان در ادامه به تسنیم گفت: روزبه چشمی بعد از بازی به عوامل نیمکت استقلال می‌گفت وقتی 3 بر یک جلو هستیم، این دعواها چه دلیلی دارد؟ وقتی مربیان خارجی مانند خِمس و برانکو به کشورمان می‌آوریم، باید از آنها یاد بگیریم.

پاکزاد با اشاره به صحبت‌های فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: سمیعی می‌گفت مربیان خارجی هیجان دارند و ساپینتو از این شرایط مستثنی نیست. پس از اینکه گل اول را زدیم، مربی بدنساز ما مسافت زیادی را از روی هیجان دوید که ساپینتو زیر پای او زد! اگر اتفاقی برای مربی ما می‌افتاد و سر او در آن زمین لغزنده به زمین برخورد می‌کرد، چه کسی پاسخ می‌داد؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1170180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =