تهیه‌کننده بعد از رفتن: تمام تلاشمان را کردیم تا یک فیلم خوب بسازیم / نجاتی: عجله‌ای برای حضور در جشنواره نداشتیم

نشست خبری فیلم بعد از رفتن با حضور عوامل این فیلم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، نشست خبری فیلم بعد از رفتن با حضور عوامل این فیلم آغاز شد.

در این نشست خبری، محمود بابایی تهیه کننده فیلم بعد از رفتن اظهار کرد: با وجود وقت کمی که داشتیم تلاش کردیم که بهترین فیلم‌ را بسازیم، روز اولین کلیک ۶ آذر بود.

رضا نجاتی کارگردان و نویسنده فیلم بعد از رفتن تصریح کرد: نگارش این فیلم سه سال زمان برد، در این سه سال اتفاقات خوب و بد زیادی رخ داد.

نجاتی افزود: در هر پلانی که می‌گرفتیم در تلاش می‌کردیم که جلوه‌های بصری را افزایش دهیم، به نظرم یکی از بی نظیرترین فیلم برداری‌های سینما در این فیلم اتفاق افتاده است.

کارگردان فیلم بعد از رفتن بیان‌کرد: ما میخواستیم که در پایان فیلم یک سوالی ایجاد کنیم‌که آیا آرش می‌ماند یا می‌رود؟ میتوانستیم جواب بدهیم ولی این کار را نکردیم.

نجاتی بیان کرد: مهم ترین چالش فیلمساز این روزها،  باتوجه به حجم نمایش‌های خانگی چالش بازیگر است.

وی با اشاره به اینکه مسئله اصلی این فیلم خانواده است، گفت: روز اولی که به دفتر آقای بابایی مراجعه کردم گفتم من دارم تلاش می‌کنم که یک فیلمنامه شریف ارائه بدهم و امیدوارم که به آن عمل کرده باشم.

بابایی تهیه کننده فیلم بعد از رفتن تصریح کرد: من به بازیگران اطلاع دادم‌ که نشست داریم اما هیچ تلاشی نکردیم برای حضور آن‌ها. هرکس دوست داشت می‌توانست بیاد و هر کس دوست نداشت می‌توانست نیاد. از نگاه من کار فرهنگی تعطیلی بردار نیست.

نجاتی با اشاره به اینکه زمان فیلمبرداری عجله‌ای نبود، تصریح کرد: ۴۶ جلسه فیلمبرداری داشتیم و زمان عجله‌ای برای جشنواره نداشتیم.

کد خبر: 1170186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =