نشست خبری فیلم کت چرمی / میرزامحمدی: جواد عزتی گزینه اصلی ما برای نقش اول کت چرمی بود

نشست خبری فیلم کت چرمی با حضور عوامل این فیلم آغاز صد.

به گزترش گروه فرهنگی ایسکانیوز، نشست خبری فیلم کت چرمی با حضور عوامل این فیلم آغاز شد.

حسن میرزامحمدی کارگردان فیلم کت چرمی در نشست خبری این فیلم، اظهار کرد: رگ‌های کت چرمی از یک فیلم کوتاه در سال ۹۶ شکل گرفت،  در فیلم کوتاه هم‌ که کار می‌کردم روایت گری و قصه گویی برای من خیلی مهم بود

وی درباره انتخاب جواد عزتی برای نقش اول این فیلم، افزود: ما تمام نفرات اولی را که مدنظر داشتیم، جواد عزتی قطعا گزینه اصلی ما برای این نقش بود.

مسعود هاشمی نژاد نویسنده فیلم کت چرمی تصریح کرد: فیلم درباره اندوهی است که عیسی آن را از دست داده است و کل فیلم در تلاش است این اندوه را از بین ببرد و قرار نبود عیسی یک قهرمان بزن بهادر باشد.

سارا حاتمی بازیگر فیلم کت چرمی، درباره بازی در فیلم کت چرمی گفت: تمامی عوامل برای رسیدن به نقش به من خیلی کمک کردند، به کمپ ترک‌اعتیاد می‌رفتیم و توانستیم به همچین نتیجه‌ای برسیم.

کارگردان فیلم کت چرمی، گفت: جواد عزتی فراتر از یک بازیگر است و مثل یک برادر در کنار من بود.

کامران حجازی درباره شباهت جواد عزتی با مردبازنده گفت: نقش جواد عزتی در مقایسه با مرد بازنده بسیار متفاوت است و نمی‌توان گفت مشابه بود.

حجازی افزود: ما برای این‌فیلم از بهزیستی کمک نخواستیم و این سازمان نیز کمکی نکرد.

او در پاسخ به سوال ایسکانیوز درباره شباهت بازی جواد عزتی در زخم کاری با فیلم کت چرمی، تصریح کرد: بازهم معتقدم که نقش جواد عزتی در این فیلم با زخم کاری بسیار متفاوت است‌.

میرزا احمدی افزود: فیلمنامه کت چرمی قبل از مرد بازنده و زخم کاری ایجاد شد، بنابراین نمی‌توان گفت کت چرمی از سایر فیلم‌ها تقلیدی داشته است.

هاشمی نژاد درباره پایان بندی فیلم گفت: آقای مهدویان سه تا فیلم مهم برای سینمای ایران ساخته است که تا ابد ماندگار خواهد بود، از لحاظ شباهت فکرمی‌کنم بازیگر همان و پرداخت آن به نقش خیلی متفاوت است.
 

کد خبر: 1170204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =