معرفی فیلم‌های جشنواره فجر ۴۱ / روایت ناتمام سیما + عکس

فیلم سینمایی «روایت ناتمام سیما» ساخته علیرضا صمدی ، یکی از آثار راه یافته به چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، روایت ناتمام سیما سومین ساخته علیرضا صمدی بعد از فیلم اجتماعی صحنه زنی است. فیلمی که در جشنواره چهل و یکم حضور دارد. در این مطلب درباره حاشیه‌ها و اطلاعات این فیلم حرف می‌زنیم.

علیرضا صمدی سال ۹۹ با فیلم صحنه زنی متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر بود؛ فیلمی خوش ساخت که به دلیل کج‌سلیقگی هیات انتخاب جشنواره سی و نهم فیلم فجر از حضور در رقابت باز ماند و حالا صمدی با حمایت بنیاد سینمایی فارابی فیلم روایت ناتمام سیما را به تهیه‌کنندگی مجید رضابالا ساخته است و در جشنواره چهل و یکم حضور دارد. این فیلم، سومین اثر سینمایی علیرضا صمدی پس از «بی‌نامی» و «صحنه‌زنی» محسوب می‌شود.

معرفی فیلم‌های جشنواره فجر ۴۱ / هفت بهار نارنج + عکس

در خلاصه داستان آمده است: «قرار نیست بخاطر بی‌آبرویی گذشته تو ما بی‌آبرو بشیم…»؛ دکتر آرش سمین زندگی موفقی دارد که خبری در فضای مجازی، شرایط خانوادگی او را دستخوش تغییر می‌کند.

همانطور که از نام فیلم پیدا است یک داستان شخصیت محور دارد و درباره شخصیتی به نام سیما است که اتفاقات پیرامون او محور اصلی درام داستان است. او تلاش می‌کند بی‌گناهی خودش را اثبات کند.

 بازیگران و عوامل فیلم روایت ناتمام سیما

آزاده صمدی، حامد کمیلی، غزل شاکری، مهران احمدی، مسعود کرامتی، مریم سعادت، دانیال نوروش، محمد حیدری، مهسا باوفا از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

عوامل اصلی فیلم

کارگردان: علیرضا صمدی، تهیه‌کننده: مجید رضابالا، مدیر فیلمبرداری: امیر موسوی، موسیقی: کارن همایونفر، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: نازنین توسلی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، مدیر تولید: حسن صفری، عکاس: مریم مجد، محصول بنیاد سینمایی فارابی

نکته هایی درباره فیلم

این فیلم با عنوان قبلی «دشمن مردم» شناخته می‌شد و شایعه‌های حضور مهتاب کرامتی در آن هم به گوش می‌رسید؛ البته نه با عنوان بازیگر بلکه تهیه‌کننده فیلم.

هفت بهار نارنج

انتهای پیام/

کد خبر: 1170282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =