محمود بابایی: جشنواره فیلم فجر و سینما برای همه ماست + فیلم

تهیه‌کننده فیلم بعد از رفتن گفت: این جشنواره و این سینما برای همه ماست، این دستاوردی که ۴۱ سال برای آن زحمت کشیده شده است، در هر جایی از دنیا بود، پای آن می‌ایستادند.

محمود بابایی تهیه‌کننده فیلم بعد از رفتن در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، درباره وضعیت این فیلم در اکران عمومی اظهار کرد: گیشه و فروش معقوله پیچیده‌ای است و نمی‌توان از الان بیش‌بینی درستی کرد ولی ما همه آنچه را که به عنوان مولفه‌های فروش در سینما به حساب می‌آید را سعی کردیم در این فیلم رعایت کنیم و اساسا این فیلم برای اکران ساخته شده است و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

تهیه‌کننده بعد از رفتن: تمام تلاشمان را کردیم تا یک فیلم خوب بسازیم / نجاتی: عجله‌ای برای حضور در جشنواره نداشتیم

وی درباره تحریم جشنواره فیلم فجر از سوی سایر هنرمندان تصریح کرد: این جشنواره و این سینما برای همه ماست، این دستاوردی که ۴۱ سال برای آن زحمت کشیده شده است، در هر جایی از دنیا بود، پای آن می‌ایستادند و دست به دست هم می‌دادند تا این مشکل را حل کنند.

بابایی افزود: شاید این حواشی و اتفاقات بخاطر حساسیت‌هایی است که هنرمندان ما دارند، الان حدود ۴ ماه است که از این مسائل می‌گذرد، امیدوارم این شکاف بین هنرمندان و جامعه از بین برود تا حال خوش سینما را دوباره ببینیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =