سجادی: سخنان امام همیشه چراغ راه ورزش کشور است

وزیر ورزش و جوانان گفت: سخنان و منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی همواره چراغ راه گذشته جامعه ورزشی کشور بوده است و در آینده نیز راهنمای ورزشکاران خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سید حمید سجادی روز دوشنبه در حاشیه تجدید میثاق جامعه ورزشی کشور با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: هر سال در دهه مبارک فجر و حتی به مناسبت های مختلف، جامعه ورزشی کشور با حضور در حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی نسبت به آرمان های آن امام و انقلاب ادای دین می کنند.

وی یادآور شد: جامعه ورزشی علاقه مند هستند همانگونه که در تمام عرصه های انقلاب اسلامی دوشادوش مردم در صحنه حضور داشتند، در این ایام نیز با حضور مجدد در حرم امام راحل، محلی که اتفاقات ارزشمندی در آن رخ داده، حضور یابند و یکبار دیگر ثابت کنند که پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محکم ایستاده اند.

واکنش وزیر ورزش به اظهارات سرمربی پرسپولیس

سجادی اظهار داشت: ما ورزشی ها از بیانات و یادگاری های بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهنمودهایشان مطالب بسیار متعدد، آموزنده و اثرگذاری را به یاد داریم، همین جمله "من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم"، در ابتدا ما را به فکر وا می‌داشت اما امروز به ابعاد آن پی می بریم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امروز متوجه می شویم که به واقع ورزشکاران در جامعه اثرگذار و مورد قبول جامعه هستند.

این مسئول اضافه کرد: زمانی که معمار کبیر انقلاب در زمان حیات می فرمایند من ورشکاران را دوست دارم، در پی آن بسیاری از مطالب را می توان کشف و تفسیر کرد، مطالب آموزنده بسیاری از جمله دست نوشته ها، سخنرانی ها و رهنمودهایی که در دیدارهای مختلف با قشرهای مختلف جامعه به ویژه در ملاقات ها داشتند، همه می تواند راهنمای جامعه ورزشی کشور باشد.

سجادی با اظهار امیدواری از اینکه این جملات برای همه همچنان چراغ راه باشد، ادامه داد: می توان در قالب کنگره ای فرمایشات امام راحل را بار دیگر در ورزش و برای نسل های نوجوان و آینده ساز کشور احیا و مرور کرد، امیدوارم که در مدیریت حوزه ورزش درس، تاکید، عبرت و چراغ راهی برای آینده ایران قوی باشد.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: برای رئیس جمهور که این روزها تلاش می کنند توفیقات به دست آمده در دولت سیزدهم را یک به یک افتتاح کنند، آرزوی توفیق داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =