درخشان: پرسپولیس چیزی را در لیگ برتر از دست نداده است

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، سرخپوشان چیزی را در لیگ برتر از دست نداده‌اند و می‌توانند دوباره صدرنشین شوند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید درخشان، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و از دست دادن پنج امتیاز در دو بازی اخیر گفت: طبیعتاً شرایط پرسپولیس در این دو بازی خوب نبود. در بازی با فولاد حاشیه‌های زیادی ایجاد شد که تمرکز پرسپولیس را گرفت و البته اشتباه داوری هم به این تیم ضربه زد و در بازی با آلومینیوم هم پنالتی تعیین‌کننده‌ای برای پرسپولیس گرفته نشد در غیر اینصورت شاگردان گل‌محمدی می‌توانستند سه امتیاز این بازی را بگیرند.

تاج: کی‌روش در فوتبال ایران نسل سازی کرد

وی در ادامه همچنین تأکید کرد: شما هر چقدر هم تیم بزرگی باشید، ولی اشتباهات داوری می‌تواند ضربه‌زننده باشد و پرسپولیس در این دو بازی به شدت بابت اشتباهات داوری ضربه خورد و پنج امتیاز از دست داد.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی بعد از بازی با آلومینیوم اراک خاطر نشان کرد: گل‌محمدی حق داشت آنگونه ناراحت شود، چون خیلی‌ها نمی‌دانند فشار روی مربی یک تیم بزرگ چقدر زیاد است. پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار دارد و وقتی با اشتباهات داوری امتیاز از دست می‌دهد طبیعتاً سرمربی هم عصبانی می‌شود و ممکن است کنترلش را از دست بدهد.

درخشان با امیدواری به آینده پرسپولیس اشاره کرد و اظهار داشت: بدون شک وضعیت برای پرسپولیس تغییر خواهد کرد. این تیم هنوز هیچ چیز را از دست نداده است و خیلی راحت می‌تواند دوباره به صدر جدول برسد. مسئله مهم این است که پرسپولیس در این مقطع بتواند آرامش خودش را حفظ کرده و تمرکزش را از دست ندهد. 

وی در مورد اضافه شدن مهاجم برزیلی به پرسپولیس گفت: امیدوارم پریرا آماده باشد و بتواند به پرسپولیس کمک کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =