ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان

آبی پوشان در تهران امروز میزبان تیم نفت مسجدسلیمان خواهند بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم استقلال تهران در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت مسجدسلیمان خواهد بود. 

نفت مسجد سلیمان با هدایت رضا عنایتی طی دو بازی لیگ برتر مقابل هوادار و پیکان به تساوی بدون گل دست پیدا کرده است. این تیم طی ۱۸ دیدار گذشته تنها ۱۱ امتیاز به دست آورده و در قعر جدول رده بندی جای دارد. 

شرط عجیب واگذاری استقلال و پرسپولیس

در حالیکه نفت طی پنج رویارویی اخیر با استقلال موفق به کسب پیروزی نشده، آخرین شکست استقلال در ورزشگاه آزادی هم به هفته نخست مقابل سپاهان در هفته نخست برمی‌گردد.

آبی‌های تهرانی پس از شکست در اصفهان مقابل سپاهان مقابل ملوان و مس کرمان به پیروزی پیدا کردند. این شش امتیاز موجب شد تا فاصله امتیازی با صدرجدول رده بندی به عدد سه برسد.

در صورت پیروزی در مسابقه امروز استقلال با سپاهان و پرسپولیس هم امتیاز می‌شود. قهرمان فصل گذشته این شانس را باید بدون حضور ریکاردو ساپینتو امتحان کند. سرمربی پرتغالی به دلیل اخراج در بازی گذشته نمی‌تواند امروز تیمش را همراهی کند.

سید حسین حسینی و مهدی مهدی‌پور به دلیل مصدومیت در مسابقه امروز حضور نخواهند داشت. همچنین محمدحسین مرادمند و امیرعلی صادقی نیز از لیست این تیم خط خورده‌اند.

علیرضا رضایی طی سه بازی گذشته به جای حسینی درون دروازه حضور داشته اما نمایشی مقتدرانه اجرا نکرده تا خیال هواداران را راحت کند. با این وجود او امروز هم به جای حسینی مصدوم بازی می‌کند.

در خط دفاعی کوین یامگا، رافائل سیلوا، عارف غلامی و جعفر سلمانی بازیکنانی هستند که شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی دارند.

سعید مهری، روزبه چشمی و آرش رضاوند طی مسابقات اخیر خط میانی را تشکیل دادند که به احتمال برای بازی امروز هم در کنار هم بازی خواهند کرد.

استقلال طی دو بازی اخیر ۷ گل زده و به نظر می‌رسد ترکیب محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری در خط حمله دست نخورده باقی بماند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان به شرح زیر است:

علیرضا رضایی، کوین یامگا، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، روزبه چشمی، سعید مهری، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =