همه چیز بر علیه منچسترسیتی

منچسترسیتی در صورت اثبات اتهامات چه سرنوشتی در انگلیس خواهد داشت؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حوالی ظهر روز دوشنبه رسانه‌های انگلیسی از متهم شدن منچسترسیتی به نقض چندین قانون مالی خبر دادند.

مارتین زگلر از تایمز و خبرنگارانی از اتلتیک گزارش دادند که در 9 سال منچسترسیتی قوانین مالی را نقض کرده و حالا که همه چیز مشخص شده است، ممکن است مجازات‌هایی سنگین برای این باشگاه رخ بدهد.

باشگاه منچسترسیتی بلافاصله به این موضوع واکنش نشان داد و اخبار را تعجب‌کننده خواند و مدعی شد که هیچ مشکلی در حسابرسی باشگاه وجود ندارد. آنها با اشاره به اینکه زمانی یوفا نیز به مسائل اقتصادی این تیم ایراد گرفت ولی در نهایت بازنده شد اشاره کردند و از اطمینان خاطر خود صحبت کردند.

بیش از ۱۰۰ تخلف در پرونده منچسترسیتی

با این حال رسانه‌ها از احتمال محرومیت و حذف منچسترسیتی از لیگ برتر، کسر امتیاز و اخراج این تیم صحبت کردند.

تلگراف روز گذشته مدعی شد که اگر منچسترسیتی از لیگ برتر اخراج شود، ممکن است به دسته‌ پنجم انگلیس سقوط کند زیرا قوانین جزیره برای چمپیون‌شیپ(لیگ دسته اول)، لیگ وان(لیگ دسته دوم) و لیگ‌تو (لیگ دسته سوم) نیز به یک شکل است.

منچسترسیتی نیز بیکار ننشست و یک وکیل باتجربه به نام «پانیک» را استخدام کرد تا مقابل اسناد لیگ برتر بیایستد. گفته شده این وکیل هر ساعت 5 هزار پوند دریافت خواهد کرد.

میرر انگلیس نیز روز گذشته مصاحبه‌ای از مدیر سابق یوفا منتشر کرد که به این حواشی دامن زد. یوس لیترمه گفت: ما پیشتر در یوفا مدارک محکمه پسندی علیه سیتی داشتیم. من مطمئن بودم که آنها فساد کردند ولی آنها با استفاده از وکلای قدرتمند جلوی همه چیز را گرفتند.

هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی برای سیتی رخ خواهد داد. مهمترین نکته این است که آنها نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده آرسنال برای قهرمانی هستند و در صورت هر کسر امتیازی، توپچی‌ها بی‌رقیب برای قهرمانی پیش خواهند رفت.

نکته دیگر که حائز اهمیت بوده، صحبت‌های سابق پپ گواردیولا است که در مصاحبه‌ای قدیمی او گفت: من وقتی در خصوص حسابرسی از سران منچسترسیتی پرسیدم، آنها به من گفتند که همه چیز درست است. من به آنها گفتم که اگر شما به دروغ بگویید، فردای آن روز اینجا را ترک خواهم کرد و دیگر دوست شما نخواهم بود.

گواردیولا واکنشی جدی نسبت به اتفاقات اخیر نداشته ولی باید دید در صورت اثبات این اتهامات چه اقدامی علیه سیتی خواهد داشت.

بازیکنان نیز شرایطی عجیب و سردرگم در باشگاه در حال حاضر دارند. گفته شده که پروسه تمامی تمدیدهای قرارداد با مشورت مدیربرنامه‌ها متوقف شده تا شرایط باشگاه مشخص شود.

منچسترسیتی یکشنبه بعدی میزبان استون ویلاست و باید دید چه نگرشی در باشگاه تا آن روز بر تیم خواهد بود. آنها با 45 امتیاز و 5 امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال در رده دوم هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =