لطیفی: استقلال نسبت به بازی های گذشته‌اش هوشمندانه‌تر بازی می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کم تجربگی نفتی‌ها و همچنین تجربه بیشتر استقلال کمک کرد تا شاگردان عنایتی به گل‌های بیشتری نرسند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی لطیفی، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: هواداران بازی جذابی را مشاهده کردند، شاید نفت در انتهای جدول حضور دارد، اما مقابل استقلال به هیچ عنوان تیم دست پا بسته ای نبود؛ هر چند در نیمه نخست چندان خوب نبودند، اما در دقایق ابتدایی نیمه دوم موقعیت‌هایی را روی دروازه استقلال خلق کردند.

عزیزیان: استقلال با جان و دل بازی می‌کند

وی ادامه داد: به نظرم کم تجربگی نفتی‌ها و همچنین تجربه بیشتر استقلال کمک کرد تا شاگردان عنایتی به گل‌های بیشتری نرسند. فکر می‌کنم فارغ از نتیجه بازی، استقلال در نیمه دوم فشار مضاعفی به دروازه حریف وارد کرد و عامل این شد تا هوشمندانه‌تر بازی کنند. همچنین در این دیدار نباید از بازی عالی آرش رضاوند به سادگی عبور کرد زیرا پس از بازگشت از مصدومیت توانسته شکل تیمی استقلال را متحول کند.

استقلال در نیم فصل اول در گلزنی ضعیف عمل می‌کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در مسابقاتی که رضاوند در ترکیب استقلال حضور نداشت فارغ از باخت و هر نتیجه دیگری بی نظمی زیادی در خط هافبک آبی‌پوشان شاهد بودیم، اما اکنون با بازگشتش، در بهترین فرم و اوج پختگی خود قرار دارد. در کل استقلال نسبت به بازی های گذشته‌اش هوشمندانه‌تر بازی می‌کند و خوشبختانه بین خطوط ۳ گانه هم ارتباط مستقیمی وجود دارد و از همه مهمتر اینکه در زمینه خلق موقعیت هم شرایط بهتری دارند.

لطیفی با بیان اینکه استقلال در نیم فصل نخست با تغییر تاکتیکی که ساپینتو اتخاذ کرده بود در امر گلزنی ضعیف عمل می‌کرد، گفت: اکنون این معضل حل شده، هر چند بازهم با یک مشکل عدیده مواجه هستند و آن این است که فصل گذشته تیم تحت هدایت مجیدی خیلی راحت به حریفان موقعیت نمی‌داد. از سوی دیگر استقلال مجیدی با وجودی که آمار گلزنی چندان بالایی نداشتند، اما در ضربات ایستگاهی بهترین بهره‌وری را داشت.

استقلال در نیم فصل دوم یک گام رو به جلو برداشته

وی ادامه داد: متأسفانه استقلال در این فصل خیلی راحت به حریفان موقعیت می‌دهد و به طور حتم تیم‌هایی که نام بزرگ‌تر و بازیکنان‌ خلاق‌تری در ترکیب خود دارند می‌توانند برای استقلال مشکل ساز شود و بهتر از بازیکنان‌ نفت مسجدسلیمان از موقعیت‌هایی که نصیب شان می‌شود، استفاده کنند.

لطیفی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال در نیم فصل دوم یک گام رو به جلو برداشته و آن هم این است که بازیکنان این تیم گلزن تر شده‌اند. خداراشکر ضعف نخست با درایت کادرفنی برطرف شده، اما هنوز در موضوع دادن موقعیت به حریفان با مشکل مواجه هستند که باید تا دیر نشده این معضل هم زودتر حل شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1170628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =