برپایی نمایشگاه دست‌سازه‌های پژوهشی دانش‌آموزان سما همدان

نمایشگاه دست سازه‌های پژوهشی دانش آموزان دبستان پسرانه سما همدان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، استاندار، مدیرکل آموزش‌وپرورش، رئیس صداوسیما، مدیرکل جهاد کشاورزی و مقامات لشگری و مسئولین دانشگاه‌ها افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در این مراسم بابیان اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از ثروت‌های کشور توسط بیگانگان به غارت رفت، گفت: امام خمینی (ره) اجازه نداد احدی بر ما آقایی کند.

نمایشگاه مجازی «۴۴ نمای انقلابی» در دانشگاه آزاد همدان برگزار شد

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی بابیان اینکه 44 سال است که دشمن به روش‌های مختلف به دنبال تغییر ذهنیت و تفکر جامعه است، افزود: منافع دشمن زمانی تأمین می‌شود که مردم احساس یاس و ناامیدی کنند،  ازاین‌رو در فضای مجازی بابیان روایت‌های تلخ و تاریک از کشور به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود هستند

امام‌جمعه همدان با تأکید بر اینکه در کتاب صعود چهل ساله به بسیاری از دستاوردهای نظام و انقلاب اشاره‌شده است، مطرح کرد: به‌طور حتم همین دانش آموزان دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها هستند که میتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

وی با اشاره به سخنی از امام (ره) مبنی بر اینکه گمان نمی‌کنم خدمتی بالاتر از خدمت به محرومین باشد، افزود: تمام تلاش مسئولان باید برای رفع مشکلات محرومان و مستضعفان جامعه باشد.

شعبانی‌موثقی اشاره‌ای هم به موفقیت زنان در بخش‌های مختلف کرد و گفت: امروز دختران وزنان ما در بسیاری از عرصه‌های علمی، اختراعات، پزشکی، ورزشی و سایر بخش‌های مهم،  نقش‌آفرینی می‌کنند.

مدیر دبستان پسرانه سما همدان درباره این نمایشگاه گفت: در راستای شعار رهبری (سال ۱۴۰۱) سال تولید،  دانش بنیان و کارآفرین، بر آن شدیم تا قدمی جهت نیل به اهداف بزرگ مقام رهبری برداریم لذا با تشکیل کلاس‌های پژوهشی در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان و با گذراندن دوره‌های لازم، دانش آموزان خوش‌ذوق و بااستعداد دبستان پسرانه سما موفق با ساخت چندین ربات هوشمند شدند که در این نمایشگاه مورد استقبال ارگان‌های بازدیدکننده قرارگرفته  است.

مرضیه حقی تأکید کرد: در این نمایشگاه دومینوی زیبا و هدفمند که شامل آرم سما و نمادی از میدان امام خمینی (ره) همدان، کوه استوار الوند، پرچم زیبای کشورمان، متن ایران مقتدر و در انتها رونمایی از تصویر سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و سردار همدانی و آتش‌بازی با استفاده از مکانیزم‌های متفاوت توسط تعدادی از دانش آموزان پایه ششم چیده شده که این مدرسه شورونشاطی مضاعف را به این مراسم داد و مورد استقبال امام‌جمعه محترم و استاندار و همه مسئولین قرار گرفت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1170654

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =