دژاگه: بس است دیگر، کمی فوتبال بازی کنید

کاپیتان سابق تیم ملی پس از مدت‌ها در یک مصاحبه مفصل به انتقاد از شرایط فوتبال ایران پرداخت و به سؤالات متعددی پاسخ داده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اشکان دژاگه، بازیکن باتجربه تیم فوتبال فولاد خوزستان، در میکسدزون خبری ورزشگاه فولاد آرنا پس از مدت‌ها مصاحبه‌ای انجام داد و طی آن ضمن دفاع از فولاد خوزستان و جواد نکونام به شرایط فوتبال در ایران تاخت. این بازیکن باتجربه معتقد است فوتبال ایران برای گذر از شرایط فعلی و پیشرفت، باید روی فوتبال متمرکز شود و از حواشی دوری کند. او همچنین به اتفاقات دیدار برابر پرسپولیس پرداخت و از هجمه‌ای که روی فولاد ایجاد شد، انتقاد شدیدی کرد.
 

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال درگذشت

حرف‌های دژاگه با خسته نباشید به هم‌تیمی‌هایش برای ارائه یک نمایش خوب فوتبالی مقابل سپاهان آغاز شد: «می‌خواهم به بچه‌ها خسته نباشید بگویم. یک بازی خیلی خوب انجام دادیم و فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های ما بود. شما هم دیدید. کل بازی دست ما بود. نیمه اول می‌توانستیم یکی-دو گل بزنیم. در کل بازی سپاهان فکر می‌کنم فقط یک بار روی دروازه ما خطرساز شد و آن هم روی کرنر بود. امروز خیلی خنده‌دار بود که توپ‌هایمان به گل نمی‌رفت. نیازمند هم سیوهای خوبی کرد ولی خیلی بدشانس بودیم.»

او سپس با اشاره به موقعیت‌های فولاد در نیمه دوم اضافه کرد: «من واقعا در نیمه دوم داشتم گرم می‌کردم. توپ‌هایمان به گل نمی‌رفت. خدایی بازی خیلی خوبی بود. بازی خوبی انجام دادیم و نشان دادیم جلوی هر تیمی که بیاید هم همین بازی را انجام خواهیم داد.»

او سپس در واکنش به جو ورزشگاه و توقف چند مرتبه‌ای مسابقه به دلیل رفتار هواداران گفت: «بله هواداران ما آمده‌اند که از ما حمایت کنند، اما مدام بازی به خاطر آنها متوقف می‌شد. اگر می‌آیند باید بیایند کمک کنند، نه اینکه این کارها را بکنند. ما داشتیم فشار می‌آوردیم روی سپاهان. همین‌طوری بازی متوقف می‌شود. من هفته‌هاست مصاحبه نکرده‌ام، ولی باید این را بگویم که واقعا حال آدم به هم می‌خورد. واقعا... اصلا هفته به هفته این مشکلات را داریم. واقعا حال آدم به هم می‌خورد. مدام بازی متوقف می‌شود. اصلا در لیگ ایران که دیگر با هیچ داوری نمی‌شود حرف زد! با هیچ‌کدامشان.»

کاپیتان سابق تیم ملی سپس در واکنش به این سؤال که آیا با ورود VAR شرایط عوض خواهد شد یا خیر، با اشاره به هجمه‌های ایجاد شده علیه فولاد طی هفته‌های اخیر تاکید کرد: «نه هیچ چیز عوض نمی‌شود. فقط منتظرند بگویند فولاد مقابل پرسپولیس این کار را کرد! امروز سپاهان چه کاری کرد؟! هر دقیقه خودشان را به زمین انداختند. ولی وقتی فولاد این کار را می‌کند...

راه‌حل اشکان برای پایان این مسائل اینطور توضیح داده شد: «ببینید کل فوتبال باید عوض شود. هر هفته این مسائل را می‌گوییم ولی هر هفته بدتر می‌شود. هر برنامه‌ای که می‌بینید، فقط این مشکلات هست. یا من اشتباه می‌کنم. دیگر هیچ‌کس روی بازی تمرکز ندارد. همه منتظرند بازی شروع شود و ببینند این‌ها چه کاری می‌کنند یا آنها چه کاری می‌کنند!»

دژاگه در واکنش به این سؤال که آیا سر و صدای نیمکت‌ها در فوتبال اروپا هم به همین شکل است، گفت: «همه جای دنیا یک مقدار سر و صدا هست، نه به این حد! هر هفته می‌گوییم بهتر می‌شود ولی هیچ چیزی بهتر نمی‌شود. باید خودشان ببینند مشکلات از کجاست. بعد می‌گویند تقصیر این است یا تقصیر یک فرد دیگر است. آقای نکونام خیلی زحمت می‌کشد. بعد می‌آیند چیزهایی می‌گویند که... امروز ما فوتبال بازی نکردیم؟! امروز فوتبال بازی کردیم دیگر.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1170687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =