کریمی: با چه هدفی شب بازی استقلال به تلویزیون می‌روید؟

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص صحبت های رئیس سازمان خصوصی سازی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی، درباره صحبت‌های حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم این همه مشکلات بزرگ و کوچک در سازمان بورس و اوراق بهادار وجود دارد که اگر آقای قربان‌زاده واقعا تا این اندازه دلسوز مردم است باید ابتدا به آن‌ها رسیدگی کند و بعد سراغ استقلال بیاید.

وی در این باره که قربان‌زاده مدعی شده قرارداد تعدادی از بازیکنان این تیم پس از حضور در استقلال تا ۹ برابر افزایش پیدا کرده افزود: این‌ها همه مربوط به اقدامات مدیرعامل قبلی است اما سوال من از آقای قربان‌زاده این است: وقتی آقای آجورلو در حال ثبت این قراردادها در کدال بود چرا آن زمان به این مسائل ورود نکردند و ساکت ماندند؟

گران قیمت‌ترین بازیکن‌های لیگ برتر مشخص شدند/ پرسپولیس در صدر لیست

کریمی افزود: کُدال همان سامانه‌ای است که شرکت‌ها در آن اطلاعات اقدامات مالی‌شان را اعلام کرده و سازمان خصوصی‌سازی با نظارت بر آن‌ها در ارتباط با مسائل مختلف تصمیم‌گیری می‌کند. چرا باید آقایان شب قبل از بازی استقلال در تلویزیون این حرف ها را به زبان آورند. این چه معنی و مفهومی دارد؟

عضو هیئت مدیره  استقلال درباره این‌که قربانزاده اعلام کرد اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این هیئت‌ها سربار هستند و قادر به دخالت در تصمیمات مدیرعامل نیستند تصریح کرد: وقتی شما در چینش اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل یک شرکت بورسی طوری برنامه‌ریزی می‌کنید که یک فرد هم رئیس هیئت مدیره باشد و هم مدیرعامل، دیگر چه کاری از بقیه اعضا ساخته است؟

کریمی در این باره که قربان‌زاده اعلام کرده اگر باشگاه استقلال تا دهم فروردین پول استراماچونی را ندهد شامل کسر امتیاز، جریمه، بسته شدن یک یا چند پنجره نقل و انتقالاتی و در نهایت سقوط به دسته پایین‌تر می شود توضیح داد: این شلوغ‌کاری‌ها بی‌دلیل است چون ما قطعا بعد از آن تاریخ باز هم می‌توانیم زمان بخریم و این مشکل قطعا برطرف می‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: آن‌هایی که دوست دارند با اسم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت کنند تا دیده شوند، قطعا اهدافی در سر دارند وگرنه یک روز قبل از بازی استقلال کسی بی‌دلیل به تلویزیون نمی‌رود تا ذهن هواداران باشگاه استقلال را دچار نگرانی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اکرم یگانه IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      0 0
      آقای کریمی خیلی ساده ای همه اینها زیر سر فوتبال برتر و سیمای پرسپولیسیه . وقتی تیم استقلال هرکاری کنه اخه ولی نورچشمی میبازه هم فقط تعریف و تمجید