ضرورت حمایت واحدهای دانشگاهی از برگزاری اردوهای راهیان‌نور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم حمایت روسای واحدهای دانشگاهی از برگزاری اردوهای راهیان‌نور و دیگر اردوهای دانشجویی تاکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پنجاه و پنجمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز و دیگر اعضا در سالن جلسات شهدای مدافع حرم واحد اهواز برگزار شد.

دکتر طهرانچی در پادگان دوکوهه و یادمان شهدای هویزه با جمعی از دانشجویان راهیان نور دیدار کرد

دکتر طهرانچی در ابتدای این نشست با ابراز خرسندی از حضور در مشهدالشهدای ایران اسلامی همزمان با روز بزرگداشت شهدا، گفت: خدا را شاکریم که فرصتی برای ما فراهم کرد تا در دانشگاه آزاد اسلامی بتوانیم برای امیدآفرینی نسل جوان، نقش‌آفرین و تاثیرگذار باشیم. 

وی با اشاره به عنایت مقام معظم رهبری به دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری حفظ کیان دانشگاه آزاد اسلامی را مطالبه کردند. حفظ کیان یعنی حفظ هویت، صلابت، گستردگی، آبرو و اعتبار دانشگاه که در این امر مهم «ارتقای علمی» و «گسترش فضای انقلابی» نیز به عنوان ماموریت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه با اتخاذ سیاست گذاریهای صحیح، جمعیت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افزایش در چند سال اخیر افزایش پیدا کند و به یک میلیون و 249 هزار نفر رسید، گفت: اسلامی افزایش یک‌سومی دانشجویان نشان از بازگشت اعتماد مردم به این دانشگاه دارد. اکنون نیز مجموع اتفاقاتی در حال رخ دادن است تا امید و نشاط در محیط دانشگاه آزاد اسلامی افزایش یابد.

دکتر طهرانچی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر لزوم حمایت روسای واحدهای دانشگاهی از برگزاری اردوهای راهیان‌نور و دیگر اردوهای دانشجویی، گفت: رؤسای واحدها باید به برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی به ویژه اردوهای راهیان نور توجه داشته باشند، انتظار داریم مدیران واحدهای دانشگاهی به افزایش نشاط در دانشگاه و ایجاد فضای مناسب فرهنگی و دانشجویی اهتمام داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی توجه به شغل دانشجویان، افزایش کیفیت علمی، توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از فرصت‌ها را عامل بقای دانشگاه عنوان کرد و افزود: مسیر رو به جلوی دانشگاه آزاد اسلامی جدی است و در این مسیر نیازمند اصلاح و تحولات مستمر و صیرورت دائمی هستیم و انتظار داریم مدیران واحدها در این مسیر همراه دانشگاه باشند.

دکتر طهرانچی در پایان با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی باید بسترساز اشتغال دانش‌بنیان دانشجویان باشد، خاطرنشان کرد: اراده دانشگاه آزاد اسلامی بر این است که با توکل به خدای رحمان، در سه امر «حفظ کیان دانشگاه»، «ارتقای علمی» و «گسترش فضای انقلابی» حرکت محوری و جدی داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1174840

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =