شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر فوتبال / نفت مسجد سلیمان گرفتار مشکلات بی‌پایان و در خطر سقوط

بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در سال جدید روز پنجشنبه با انجام ۴ مسابقه آغاز می‌شود و مابقی دیدارها هم روز جمعه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در سال جدید روز پنجشنبه با انجام ۴ مسابقه از سرگرفته خواهد شد و  مابقی دیدارها هم روز جمعه برگزار می‌شود.

آیا پرسپولیس و استقلال فاتح جام خواهند بود؟ / قهرمان لیگ در آخرین بازی مشخص خواهد شد

مس کرمان - آلومینیوم اراک/ روز پنج شنبه ساعت ۱۹

تیم مس کرمان سال گذشته را با یک باخت و ۲ تساوی به پایان رساند و  همچنان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ قرار گرفته است.  

شاگردان فرزاد حسینخانی می‌خواهند با برد بازی خانگی برابر تیم آلومینیوم به هواداران خود عیدی بدهند و سال جدید را با پیروزی شروع کنند.

در آن طرف، تیم  آلومینیوم اراک در رده هفتم جدول است. هرچند این تیم هم با ۴ مساوی پیاپی سال را به پایان رسانده، اما شرایط این تیم در جدول لیگ مطلوب است.

بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم آلومینیوم به پایان رسید و اکنون فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان به دنبال جبران است تا سال جدید را با روند بهتری آغاز کند.  

گل زدن به آلومینیوم اراک سخت است این تیم فقط یازده گل خورده دارد و بعد از مس رفسنجان صاحب دومین خط دفاع برتر لیگ است شاید به همین دلیل هم پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم اراک به اردوی تیم ملی دعوت شد.

نفت مسجدسلیمان - تراکتور تبریز/ روز پنج شنبه ساعت ۱۹:۱۵ 

نفت مسجدسلیمان تیم قعرنشین لیگ برتر برای بقا کار سختی در پیش دارد. تیمی که با ۴۹ گل خورده صاحب ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ است و در این فصل بیش از همه تیم‌ها سرمربی عوض کرده و  از سویی دیگر شرایط باشگاه از نظر مالی هم بسیار نامطلوب است.

ابراهیم اشکش که  در این فصل مدتی سرمربی تیم نفت بود دوباره به نفت آمده و جانشین رضا عنایتی شده است که عطای کار در این باشگاه را به لقایش بخشید. حریف آن‌ها هم تیم تراکتور تبریز است که با وجود انجام بازی‌های خوب و تماشاگر پسند سال ۱۴۰۱ را با ۲ باخت خانگی مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان به پایان رساند و حالا به دنبال قطع نوار باخت و کسب بردی نوبرانه در خارج از خانه است.

پیش از این تراکتوری‌ها اعلام کرده بودند به دلیل حوادث رخ داده در بازی نفت و نساجی به مسجدسلیمان سفر نمی‌کنند، اما در نهایت با حکم کمیته انضباطی نفتی‌ها در ۲ بازی خانگی از داشتن تماشاگر محروم شده اند تا این بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهر مسجدسلیمان برگزار شود. نفتی‌ها تاکنون موفق به شکست تراکتور نشده اند، با این حال برای برد به میدان خواهند رفت، زیرا مساوی هم دردی از تیم بحران زده درمان نخواهد کرد. بازی رفت را تراکتور با سرمربیگری بردیف ۳ بر ۲ برد. قرمزپوشان تبریزی در صورت برد در این بازی شانس صعود یک پله‌ای و رسیدن به رده پنجم لیگ را دارند.

نکته جالب اینکه تراکتور خصوصی تا به امروز موفق به شکست نفت در مسجد سلیمان نشده و خمز امیدوار است در بازی امروز این طلسم را بکشند و باید دید اشکش و شاگردانش این اجازه را به تراکتوری ها می دهند یا نه!

ملوان انزلی- هوادار تهران/ روز پنج شنبه ساعت ۱۹:۱۵

تیم ملوان ۶ هفته است که در لیگ برتر بردی نداشته و با ۲۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ ایستاده است.  

قوهای سپید انزلی می‌خواهند با حمایت هواداران خود نوار نبردن‌های خود را قطع کنند و عیدی به طرفداران خود بدهند.

در آن طرف، تیم هوادار تهران هم ۳ هفته بدون برد را در لیگ برتر سپری کرد تا با ۲۶ امتیاز در رده دهم قرار بگیرد.

نکته جالب اینکه ملوان با ۱۷ گل زده یک گل از تیم هوادار هم بیشتر زده است و خط حمله  بهتری نسبت به حریفش دارد.

ساکت الهامی سرمربی هوادار هم که گزینه سرمربیگری تیم ملی بود و ادعاهایی مبنی بر اینکه توان شکست دادن کره جنوبی و ژاپن  در خانه شان دارد در روزهای آخر سال خبر ساز شد، اما در نهایت نیمکت تیم ملی به امیر قلعه نویی رسید که مورد حمایت ساکت هم هست!

بازی رفت با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم هوادار به پایان رسید و ملوانی‌ها به دنبال جبران شکست بازی رفت هستند.  

پیکان تهران - فولاد خوزستان/ روز پنج شنبه ساعت ۱۹:۳۰

تیم پیکان بعد از هفته هفدهم که تیم مس کرمان را شکست داد دیگر بردی به دست نیاورده و اکنون با ۲۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ ایستاده و شاگردان مجتبی حسینی به دنبال تغییر شرایط خود در نتیجه گیری و جدول لیگ هستند.  

در آن طرف، تیم فولادخوزستان هم با سرمربیگری علیرضا منصوریان یک برد، یک مساوی و ۲ باخت به دست آورده است. آخرین باخت فولاد با منصوریان در جام حذفی مقابل گل گهرسیرجان بود. اکنون بهترین فرصت برای تیم پرمهره فولاد است که به برد برسد، زیرا پیکان به اندازه هیچ کدام از تیم‌های صنعتی دیگر لیگ مهره و ستاره اسمی ندارد و با مشتی جوان کار خود را پیش برده است.

فولادی‌ها که ۲۸ امتیازی و در رده هشتم جدول هستند تلاش می‌کنند به رتبه‌هایی بهتر در جدول لیگ برسند.

تقابل ۲ مربی جوان یعنی مجتبی حسینی و علیرضا منصوریان از نکات قابل توجه است یکی سابقه مربیگری در پرسپولیس را دارد و دیگری در استقلال هم بازی کرده و هم سرمربی بوده است. ب

ازی رفت ۲ تیم برنده نداشت و با مساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

جمعه ۱۱ فروردین

نساجی مازندران- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۹ - ورزشگاه وطنی قائمشهر
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - صنعت نفت آبادان - ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه نقش جهان اصفهان
استقلال- ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۹:۱۵ - ورزشگاه آزادی تهران
مس رفسنجان- پرسپولیس - ساعت ۲۱:۱۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

کد خبر: 1175980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =