تهران-ایسکانیوز: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: فکر نمی کنم استیضاح وزیر آموزش و پرورش صورت گیرد.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص استیضاح و یا عدم استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: تعدادی از دوستان نظری داشتند که نظرشان محترم است، ولی فکر نمی کنم که استیضاح صورت گیرد و وزیر آموزش و پرورش استیضاح شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص بودجه آموزشی سال 94 گفت: کمیسیون تمام تلاش خود را در جهت تقویت بودجه آموزشی انجام داد و آنچه تصویب شد کمکی بر بودجه های آموزش و پرورش، آموزش و پژوهش است که امیدواریم در کمیسیون تلفیق هم تصویب شود و به صحن علنی مجلس راه یابد.

وی در خصوص ضعف های موجود در بودجه سال های گذشته بیان کرد: با توجه به محدودیت منابع ممکن است بین آرمان ها، برنامه ها و اهداف ما تفاوتی وجود داشته باشد، لذا ضعف عمومی است، اما رویکرد دولت و مجلس رویکرد مثبتی برای آموزش و تحقیقات است.

جعفری در پایان افزود: در بودجه‌ی امسال سعی شده است در کلیه بخش ها به ویژه تحقیقات کاربردی، طرح های ملی، علم و فناوری، فناوری های نوین و هم بخش هایی که نگاه فرهنگی و آموزشی دارند که سبک زندگی ما را رقم می زند، اقتصاد دانش بنیان را پایه ریزی می کند و همچنین باعث تحول در علوم انسانی می شود افزایشی صورت گیرد.
کد خبر: 186357

وب گردی

وب گردی