پرسپولیس پس از شروع خیره کننده در تهران مقابل لخویا در تاشکند هم محکم قدم برداشت و با حداکثر امتیاز بیش از پیش به صعود از گروهش امیدوار شد.

بنیادکار ازبکستان: تورائف، کومیلوف، فیلیپوسیان، میلوشویچ، شوراخمدوف، زواقی، ایبروخیموف، بکریچ، خامدانوف، شامورودوف و رشیدوف
سرمربی: سرگی لوشان

پرسپولیس ایران: سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، بابک حاتمی، مایکل اومانیا، احمد نوراللهی، محمد نوری، فرناندو گابریل، امید عالیشاه، هادی نوروزی و مهدی طارمی
سرمربی : حمید درخشان

شرح گل:
بنیادکار صفر پرسپولیس یک (دقیقه 17 محمد نوری): محمد نوری موفق شد از روی نقطه پنالتی گل اول تیمش را به ثمر برساند و پرسپولیس را با یک گل پیش بیندازد.

دقایق حساس:
دقیقه 4: پاس در عمق احمد نوراللهی به امید عالیشاه را دروازه‌بان بنیادکار زودتر دفع کرد.
دقیقه 6: ضربه راه دور احمد نوراللهی با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 12: اشتباهات مکرر علیرضا نورمحمدی در دفع توپ باعث شد تا بنیادکاری‌ها توسط رشیدف صاحب فرصت شوتزنی شوند که در ضربه این بازیکن به کرنر رفت و در ادامه سوشا توانست این ضربه را از آن خود کند.
دقیقه 16: شوت دیدنی فرناندو گابریل با اختلافی ناچیز از بالای دروازه بنیادکار به اوت رفت.
دقیقه 16: سانتر رشیداف از سمت چپ دروازه پرسپولیس که به نظر می‌رسید به قصد گلزنی بود با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 26: ضربه سر خامدانف با اختلاف کمی از کنار دروازه سوشا به بیرون رفت و این درحالی بود که دروازه‌بان پرسپولیس کاملا روی آن تسلط داشت و توپ را مشایعت می‌کرد.
دقیقه 33: حرکت هماهنگ زوآقی و خامدانف و ارسال زمینی خامدانف به شامورادف رسید که ضربه مهاجم بنیادکار با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 46: بنیادکار که نیمه دوم را برای جبران گل عقب افتاده به زمین آمده بود خیلی زود صاحب فرصت شد که مهاجم این تیم نتوانست از موقعیت به دست آمده از روی سانتر استفاده کند.
دقیقه 50: سانتر گابریل از روی کرنر را علیرضا نورمحمدی با اختلاف زیاد به بیرون زد.
دقیقه 52: سوشا مکانی در واکنشی فوق العاده فرصت گلزنی را مهاجمان بنیادکار گرفت تا تیمش همچنان از حریف جلو باشد. روی ضربه کرنر و ضربه سر شودیف، سوشا با یک دست توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 60: شوت سنگین بکریچ را سوشا مکانی با دفعی مناسب به کرنر فرستاد تا این فرصت هم از بنیادکاری‌ها گرفته شود.
دقیقه 89: ضربه محکم و راه دور فیلیپوسیان از فاصله خیلی کمی از بالای دروازه سوشا مکانی به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:
*پرسپولیس از روی پنالتی‌ای که مهدی طارمی گرفته بود موفق شد از حریف خود پیش بیفتد. پاس نوری به عالیشاه که با ضربه سر این بازیکن به طارمی رسید که فیلیپوسیان مرتکب خطا شد و داور به نشانه پنالتی در سوت خود دمید.
*پیام صادقیان را می‌توان یکی از خوشحال‌ترین بازیکنان پرسپولیس بعد از ثبت گل اول سرخ‌پوشان نامید که بعد از به ثمر رسیدن پنالتی نوری نمی‌توانست شادی‌اش را پنهان کند. این درحالی که گفته می‌شد مهاجم جوان این تیم در چند روز گذشته به شدت بابت نیمکت‌نشینی‌اش ناراضی و معترض بوده است.
*در دقیقه 42 روی فرار امید عالیشاه و خطای مشکوک مدافع بنیادکار داور میتوانست یک ضربه خطا برای پرسپولیس بگیرد که جین کیم دستور به ادامه بازی داد.
*در حالی که جین کیم سوت پایان نیمه اول را به صدا در آورده بود بازیکنان پرسپولیس به نشانه اعتراض به عملکرد او مخصوصا روی خطای مشکوک روی عالیشاه به سمت او هجوم آوردند که در نهایت داور به محمد نوری یک کارت زرد نشان داد.
کد خبر: 234192

وب گردی

وب گردی