استیماچ: پرسپولیس شایسته قهرمانی است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است که تیمش و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ در ایران هستند که باید مقابل هم قرار بگیرند.

به گزارش ایسکانیوز، ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: یک بازی بزرگ پیش‌رو داریم و یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های ایران برگزار می‌شود که دو تیم بزرگ ایران مقابل هم قرار می‌گیرند. باشگاه ما نیز موفق‌ترین باشگاه ایران در لیگ برتر بوده و جزو بهترین‌ها در آسیاست. من امیدوارم فردا هر دو تیم بازی زیبا و جوانمردانه‌ای را به اجرا بگذارند.

وی افزود: من برانکو را خیلی خوب می‌شناسم. خوشحالم که دوباره او را می‌بینم، اما این را هم می‌دانم که فردا در پایان بازی غیرممکن است که هر دوی ما از نتیجه کسب شده راضی باشیم.

استیماچ با ابراز خرسندی از اینکه در نیم‌فصل دوم می‌تواند از بازیکنان برزیلی خود استفاده کند، تصریح کرد: بازیکنان برزیلی ما خیلی آماده هستند و خوشحالم که می‌توانیم در بازی فردا از آنها استفاده کنیم و متأسفم که در نیم‌فصل اول نتوانستیم از این نفرات‌مان بازی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این پرسش که چقدر با تفکرات برانکو آشناست، یادآور شد: البته که من و برانکو دوستان خیلی خوبی برای یکدیگر هستیم و برای او احترام زیادی قائلم، ما 10 سال با همدیگر کار کردیم و باید بگویم پرسپولیس خوشحال است از اینکه مربی مثل برانکو را در اختیار دارد. فردا هر دو تیم تلاش می‌کنند برنده از میدان بیرون بیایند و یک رقابت جالب بین ما مربیان کروات خواهد بود و مطمئن باشید بعد از بازی ما مثل قبل با یکدیگر چای خواهیم خورد.

وی در پاسخ به این پرسش تسنیم مبنی بر اینکه تا چه حد از پرسپولیس برانکو شناخت دارد، گفت: خیلی خوب پرسپولیس را می‌شناسم و می‌دانم که این تیم با برانکو شروع خوبی در اوایل فصل نداشت و روزهای دشواری را پشت سرگذاشت، اما آنها رفته رفته شرایط‌شان بسیار بهتر شد. شرایطی که ابتدای فصل پرسپولیس داشت در حال حاضر سپاهان با آن مواجه است و امیدوارم اتفاقی که در ادامه برای پرسپولیس افتاد برای ما هم بیفتد. پرسپولیس با برانکو روند خیلی خوبی در پیش گرفته و من این انتظار را داشتم. آنها در 11 بازی اخیر خود شکستی نداشتند و هفت برد و چهار مساوی در این 11 بازی کسب کردند که به نظر من یک دوره باشکوه برای پرسپولیس است و یک تیم شایسته قهرمانی نشان داده است.

استیماچ در این باره افزود: سپاهان نیز تلاش می‌کند دوران باشکوه خود را از همین فردا و هر چه زودتر آغاز کند و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. من نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را خیلی خوب می‌شناسم. این تیم مهاجم بسیار خطرناکی مثل مهدی طارمی را در اختیار دارد که در حال حاضر بهترین گلزن لیگ است. من عالیشاه، رضاییان، نوراللهی و اکثر بازیکنان پرسپولیس را می‌شناسم.

604/601

کد خبر: 587076

وب گردی

وب گردی