شرکت بازی‌سازی تیک‌تو، مالک استودیوی بازی‌سازی راک‌استار و برند 2K Games، جدیدترین آمار و ارقام مالی خود را منتشر کرده است. در آمار منتشر شده، موفقیت بسیار زیاد قسمت پنجم مجموعه بازی‌های Grand Theft Auto یا همان جی‌تی‌ای به چشم می‌خورد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، در آمار تیک‌تو آمده است که جی‌تی‌ای ۵ موفق شده است بیش از ۶۰ میلیون نسخه روی تمام پلتفرم‌ها بفروشد. بازی در شهریور ماه سال ۱۳۹۲ روی دو پلتفرم ایکس‌باکس۳۶۰ وپلی‌استیشن۳ عرضه شد. با این حال، تا به امروز بازی به غیر از این دو پلتفرم، روی کنسول‌هایپلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس‌وان، و هم‌چنین روی کامپیوتر هم عرضه شده است.

آمار فروش بخش آنلاین جی‌تی‌ای ۵ (GTA Online) هم بسیار خوب گزارش شده است. طبق گفته‌های تیک‌تو، بازی NBA 2K16 هم توانسته است ۶ میلیون نسخه بفروشد که نسبت به شماره‌ی سال گذشته، ۷۲ درصد بیشتر است. نسخه‌ی موبایل NBA جدید هم نسبت به شمار‌ه‌ی قبلی‌اش ۶۰ درصد بیشتر فروخته است.

شرکت تیک‌تو هم‌چنین امیدوار است تا با عرضه‌ی دو بازی «مافیا ۳» و Battleborn، سود سه ماهه‌ی سال مالی بعدی خود را هم تضمین کند. شرکت تیک‌تو هم‌چنین گفت که بازی‌های متعددی در دست ساخت دارند که رونمایی نشده‌اند. امیدواریم که این بازی، ساخته‌ی استودیوی راک‌استار گیمز باشد.

20104

کد خبر: 587824

وب گردی

وب گردی