مسابقه روزنامه دیواری فرزندان انقلاب برگزار می شود

به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقه روزنامه دیواری با عنوان «فرزندان انقلاب» ویژه دانش آموزان سراسر کشور و با محوریت موضوعات پیروزی انقلاب اسلامی، شهدا، امام خمینی(ره) و ولایت‌فقیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز روزنامه دیواری فرزندان انقلاب اثری فرهنگی و هنری است که توسط دانش آموزان سراسر کشور و به صورت گروهی در ایام الله دهه فجر تنظیم می شود.
دانش آموزان می توانند به صورت گروهی در تعامل سازنده با همدیگر و به فراخور استعدادها و توانایی‌ها و علائق خود، مسئولیتی را عهده‌دار خواهندشد.
به همراه طرح روزنامه دیواری، بخش‌ها و ستون‌های متعددی به‌صورت پیش‌فرض طراحی‌شده است که هر گروه مجاز است بر اساس سلیقه خود حداکثر ۴ بخش از موارد پیشنهادی را حذف و یا موضوعات مرتبط و خلاقانه خود را جایگزین نماید. همچنین تغییر گرافیکی بخش‌های روزنامه دیواری مجاز است.
از بخش های پیشنهادی روزنامه دیواری فرزندان انقلاب می توان به شناسنامه، حدیث، کلام نور (قرآن)، سرمقاله، پیشنهاد خواندنی، جدول، راه امام خمینی (ره)، آرزوهایی برای انقلاب، والدین انقلابی من، کاریکاتور، کلام رهبر انقلاب، شعر انقلاب، قاب عکس انقلاب، پیامک اشاره کرد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت http://www.ayandehsazan.ir/ مراجعه کنند و می توانند آثار خود را حداکثر تا ۳۰ بهمن به دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان‌های سراسر کشور ارائه دهند.
لازم به ذکر است به ۳ گروه برتر از دختران و ۳ گروه برتر از پسران در سه مقطع دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم از سوی موسسه انقلاب اسلامی جوایزی اهدا خواهد شد .

20106

کد خبر: 588858

وب گردی

وب گردی