پرسپولیس خواستار اختیارات کامل بازی های خانگی شد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس قصد دارد با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان لیگ، فصل آینده مسئولیت برگزاری و بلیت فروشی بازی‌های خانگی خود را بر عهده بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز، پندار خمارلو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: از مدت‌ها قبل علی اکبر طاهری مطالعات و برنامه‌ریزی روی برگزاری بازی‌های خانگی را در باشگاه پرسپولیس آغاز کرد و در این ارتباط جلسات هماهنگی مختلفی با نهادهای گوناگون به ویژه سازمان لیگ برتر به عنوان متولی اصلی برگزاری رقابت‌ها داشته ‌است.

وی ادامه داد: این طرح و عملی شدن آن برای اولین بار از مدت‌ها قبل مورد توجه مدیریت باشگاه قرار گرفت. از سوی دیگر پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه در سطح قاره و عنوان‌دارترین تیم در رقابت‌های داخلی، بیشترین پتانسیل را برای جذب تماشاگران فوتبال دارد و هر گاه فوتبال ایران از این جهت دچار رکود شده است، هواداران پرسپولیس رونق دوباره‌ای به آن بخشیده‌اند.

خمارلو خاطرنشان کرد: استقبال چشمگیر هواداران از بازی‌های اخیر و در پی اقدام‌هایی که از سوی مدیریت باشگاه انجام شد، باشگاه پرسپولیس را مصمم کرد در هماهنگی با سازمان لیگ برتر از فصل آینده برگزاری بازی‌هایی که میزبان است را خود بر عهده بگیرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به طور قطع تحقق این امر که بارها صحبت از آن به میان آمده است، کار زیادی را طلب می‌کند و باشگاه پرسپولیس قصد دارد در این امر با همکاری سازمان لیگ برتر، پیش قدم شود چنانکه در بسیاری از نقاط دنیا شرایط اینگونه است و این امکان اجازه خواهد داد باشگاه‌ها نیز خدمات بهتری را به هواداران خود ارائه کرده و از ظرفیت‌هایی که وجود دارد بهره‌مند شوند.

604/602

کد خبر: 604165

وب گردی

وب گردی