باند سارقان مسلح طلا در هرمزگان  منهدم شد / کشف بیش از 8 کیلوگرم طلا

رئیس کل دادگستری هرمزگان از انهدام باند سارقان مسلح طلا و کشف بیش از 8 کیلوگرم طلای مسروقه از اعضای این باند خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان حجت الاسلام والمسلمین صادق اکبری از انهدام باند سارقان مسلح طلا و کشف بیش از8 کیلوگرم طلای مسروقه از اعضای این باند خبر داد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در جریان تحقیقات و بررسی های اولیه مشخص شد مالباختگان که در حال توزیع طلا و جواهرات در طلا فروشی های شهرستان های اطراف بودند، توسط چند فرد ناشناس تحت تعقیب قرار می گیرند و در ادامه سارقان پس از متوقف نمودن خودرو مالباختگان و تیر اندازی به سمت آنها که منجر به مجروحیت دو نفر شده است، اقدام به سرقت 8 کیلو و 300 گرم طلا کرده و متواری می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری گفت: بلافاصله با دستور مقام قضایی، طرح مهار در سطح استان اجرا و در نتیجه یک دستگاه سمند فاقد پلاک که در سرقت مسلحانه از آن استفاده می شد توقیف و در این زمینه یک متهم نیز دستگیر شد که این فرد در جریان بازجویی های فنی و تخصصی به سرقت مسلحانه با همدستی سه نفر دیگر از همدستانش اعتراف نموده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: پس از شناسایی متهمان متواری سرانجام با بهره گیری از بانک های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و تخصصی محل اختفای متهمان شناسایی و هریک از این افراد طی عملیاتی جداگانه دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنان هشت کیلو و 300 گرم طلای مسروقه به همراه یک قبضه اسلحه کشف شده است.

اکبری گفت: سرکرده این باند مسلح از زندانیان متواری و دارای چندین فقره سابقه کیفری بود که به همراه سه متهم دیگر پس ازطی مراحل قانونی و تکمیل پرونده با قرار مناسب روانه زندان شدند.

105105

کد خبر: 642175

وب گردی

وب گردی