نامگذاری خیابانی به نام «شهدای محیط زیست و محیط بانان»

نایب رییس شورای شهر تهران پیشنهاد نامگذاری خیابانی به نام شهدای محیط زیست و محیط بانان را ارائه کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، مرتضی طلایی که ریاست دویست‌وشصت‌وپنجمین جلسه شورای چهارم شهر تهران را برعهده داشت با اشاره به هفته محیط زیست گفت: جمعی از هنرمندان و بازیگران پیشنهاد دادند که خیابان و یا معبری به نام شهدای محیط زیست نام‌گذاری شود و برهمین اساس ما نیز به کمیسیون نامگذاری پیشنهاد می‌دهیم در راستای پاسداشت زحمات محیط‌بانان و شهدای محیط زیست نامگذاری خیابانی به نام آنها را در دستور کار قرار دهد.

او با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان گفت: تجربه نشان داده است که نماز و روزه نقش بسیار مهمی در بازدارندگی دارد و برهمین اساس پیشنهاد می‌شود که برنامه‌های ماه رمضان شهرداری تهران با محوریت مساجد باشد.

نایب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید سقف زمانی برای برگزاری مراسم و مسابقات ورزشی شهرداری در نظر گرفت، افزود: نباید زمان جشنواره‌ها، موجب سلب آسایش شهروندان شود.

طلایی با اشاره به سنت حسنه افطاری دادن در ماه رمضان، گفت: پیشنهاد می‌شود حتی شهرداری تهران به جای تمرکز در افطاری دادن به روزه‌داران این افطاری‌ها را در سطح مساجد توزیع کنند تا سنت حسنه افطاری دادن به روزه‌داران احیاء شود و همچنین باید در کمک به اقشار نیازمند نقش محلات و شورایاران دیده شود تا تعاملات اجتماعی تقویت شود.

20103

کد خبر: 650980

وب گردی

وب گردی