باشگاه بارسلونا عذرخواهی آرژانتینی‌ها را پذیرفت

باشگاه بارسلونا عذرخواهی کتبی اتحادیه فوتبال آرژانتین بابت اظهارات جنجالی اخیر سرمربی تیم ملی این کشور درباره مصدومیت لیونل مسی را پذیرفت.

به گزارش ایسکانیوز، باشگاه بارسلونا برای نشان دادن حسن نیت خود و پایان دادن به جنجال‌هایی که اخیراً در پی مصدومیت لیونل مسی شکل گرفته است، عذرخواهی اتحادیه فوتبال آرژانتین را بابت اظهارات ادگاردو بائوسا، سرمربی تیم ملی این کشور پذیرفت.

بائوسا پس از مصدومیت اخیر مسی در بازی بارسا برابر اتلتیکومادرید که او را برای سه هفته خانه‌نشین کرد، به شیوه‌ای کنایه‌‌آمیز گفت باشگاهی که خودش همیشه به آلبی‌سلسته برای محافظت از برترین بازیکن جهان فشار می‌آورد، نمی‌تواند از او محافظت کند و بیش از اندازه به وی فشار می‌‌آورد.

به‌دنبال اظهارات جنجالی بائوسا، اتحادیه فوتبال آرژانتین مراتب عذرخواهی خود را با ارسال نامه‌ای به باشگاه بارسلونا اعلام کرد و این باشگاه اکنون عذرخواهی آرژانتینی‌ها را پذیرفته است.

خوسپ ویوس، سخنگوی باشگاه بارسلونا در این خصوص به شبکه تلویزیونی این باشگاه گفت: هم اتحادیه فوتبال آرژانتین و هم باشگاه بارسلونا تمایل دارند دست به دست هم دهند تا روند ریکاوری مسی سرعت بگیرد.

به‌دنبال مصدومیت مسی، شایعاتی منتشر شده است مبنی براینکه بارسلونا به مهاجم اروگوئه‌ای خود لوئیز سوارز اجازه نمی‌دهد به اردوی تیم ملی کشورش برود تا این تیم را در بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 همراهی کند.

ویوس اما این خبر را تکذیب کرد و اظهار داشت: اگر سوارز دعوت شود و آماده بازی کردن باشد، در هر دو بازی تیم ملی کشورش (برابر ونزوئلا و کلمبیا) به میدان خواهد رفت.

702/602

کد خبر: 681020

وب گردی

وب گردی