تاریخ برگزاری رویداد سامسونگ در MWC 2017 مشخص شد؛ Tab S3 در راه است

موبایل مورد انتظار گلکسی S8 در کنگره جهانی موبایل ماه  آینده حضور نخواهد داشت، اما نه به این معنا که سامسونگ کلاً از حضور در این مراسم بین المللی صرف نظر کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، تابستان امسال همه منتظر معرفی نسل جدیدی از تلبت های سری Tab S سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA بودند، اما این اتفاق نیفتاد.

کره ای ها که گرفتار قضایای نوت 7 شده بودند می دانستند که اگر در این برهه زمانی Tab S3 روانه بازار شود، تحت شعاع حواشی فبلت پرچمدارشان قرار خواهد گرفت، در سکوت خبری معرفی و عرضه محصول جدیدشان را به آینده موکول کردند.

حال بعد از آنکه مشخصات سخت افزاری و تاییدیه بلوتوث و وای-فای افشا شده ی Tab S3 را طی روزهای اخیر از نظر گذراندیم، سامسونگ با انتشار رسمی تیزر MWC 2017 معرفی تبلت جدیدش را تایید کرد.

گفتنی است؛ اطلاعات پیشین نشان می دهد صفحه نمایش 9.6 اینچی گلکسی Tab S3 از رزولوشن 2048 در 15366 پیکسل برخوردار بوده که در واقع بیانگر نسبت تصویر 4:3 است.

به علاوه گجت مورد بحث احتمالاً به چیپست اسنپدراگون 820 و حافظه رم 4 گیگابایتی، دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت بدنه و همچنین دوربینی 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و مکالمه تصویری مجهز خواهد بود.

ناگفته نماند که تیزر فوق تاریخ «هشتم اسفند ماه» را به عنوان زمان رسمی برگزاری رویداد اختصاصی سامسونگ نشان می دهد تا کره ای ها نیز به جمع هوآوی، ال جی، نوکیا و لنوو برای معرفی محصولاتشان در یک روز اضافه شوند.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 728166

وب گردی

وب گردی