پارسایی: سرعت غیرمجاز عامل سانحه اتوبوس گرداشگران خارجی بود

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سانحه اتوبوس گردشگران در شیراز، لغزندگی جاده و سرعت غیرمجاز راننده را علت این سانحه عنوان کرد و بر لزوم تامین امنیت گردشگران تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ اظهار کرد: عصر امروز(دوشنبه) مینی بوس گردشگران خارجی از شیراز به اصفهان در حرکت بود که به دلیل بارندگی و لغزندگی جاده و سرعت غیرمجاز راننده‌، خودرو از جاده منحرف شده و در نتیجه هجده نفر زخمی و دو نفر فوت شدند.

وی افزود: یک نفر از آسیب‌دیدگان از هموطنان ایرانی بوده که جراحت بیشتری داشته و به شیراز منتقل شده اما هفده نفر دیگر به صورت سرپایی در بیمارستان شهید مطهری مرودشت مداوا شدند.

پارسایی با اشاره به تلفات سالانه جاده‌ای در کشور، تصریح کرد: تورهای گردشگری باید از خودروهای ایمن استفاده کنند و آموزش‌های لازم را به رانندگان بدهند تا گردشگرانی که با اطمینان خاطر به کشور ما سفر کرده‌اند، امنیت و جانشان مورد حفاظت قرار بگیرد و این سوءتبلیغی برای صنعت گردشگری کشور نشود.

وی خاطرنشان کرد: البته عمدتا این فعالیت‌ها مربوط به بخش خصوصی است اما انتظار می‌رود نظارت بیشتری صورت بگیرد تا شاهد حوادث تاسف‌بار نباشیم.

302/302

کد خبر: 763485

وب گردی

وب گردی