دکتر ولایتی: سنخیت واحد های دانشگاه آزاد اسلامی با محیط های اطراف در اولویت قرار گیرد

رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامى گفت: باید کارى کنیم تا در دانشگاه آزاد اسلامى محیطى فراهم شود که با محیط اطراف که همان شهرهاى مختلف کشور است، سنخیت داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر على اکبرولایتى رییس هیات امناو هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامى در برنامه مجله دانشگاه که ازشبکه یک پخش شد گفت: باید کارى کنیم تا در دانشگاه آزاد اسلامى محیطى فراهم شود که با محیط اطراف که همان شهرهاى مختلف کشور است، سنخیت داشته باشد.

درادامه این برنامه دکترنوریان دبیر هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامى کفت: امروز دیگر نباید یک دانشگاه را صرفا بااین دید بسنجیم که تعداد مقالات ISI یا پژوهشى و یا تعداد عنوان هاى چاپ شده کتاب چقدر است؛ بلکه باید درباره این موضوع صحبت کنیم که از پایان نامه هاى مقاطع کارشناسى ارشد و دکترى چه تعداد طرح کاربردى استخراج کرده ایم.

در ادامه این برنامه دکتر ایرانبخش مدیر کل دفتر توسعه و پشتیبانی شبکه های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامى از سال ١٣٦١ که پابه عرصه علمى کشور نهاد، توانست بخشى از عدالت آموزشى که مدنظر امام راحل قرار داشت را تحقق کند.

بهروز دانشیان رییس واحد تهران جنوب در ادامه این برنامه گفت: وجود دوره هاى کارشناسى ارشد و دکترى تخصصى کسانى که در نقاط مختلف کشور هستند را متوجه ارزش افزوده علم کرده است؛ زیرا طعم شیرین دانش در هر منطقه توسط جوانان همان منطقه انتقال داده شده است.

دکتر مجتبى علوى فاضل سخنگوى دانشگاه آزاد در بخش پایانى این برنامه گفت: توسعه دانشگاه آزاد اسلامى بومى گزینى در کشور را تقریبا ١٠٠درصد محقق کرده است.
وى افزود: امروز همه متقاضیان حضور در دانشگاه آزاد مى دانند که قطعا در استان محل زندگى و بالاى ٩٧درصد در شهر محل زندگى خود تحصیل خواهند کرد.

200/202

کد خبر: 807654

وب گردی

وب گردی