امنیت و حفاظت از مرزهای کشور از مهمترین مسئولیت های ناجا است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مرزبانی شهدای بزرگی را تقدیم کرده است و در همه بازدیدهایی که از مرزهای کشور و پاسگاه ها کرده ام، این عزیزان با روحیه بالا مشغول انجام وظیفه هستند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از صدا و سیما؛ سرلشکر محمد باقری در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و تجهیزات مرزبانی نیروی انتظامی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: امروز در این بازدید مجموعه مباحثی را برای تقویت بیشتر مرزبانی مطرح می کنیم تا بهتر از گذشته بتواند مسئولیت خطیر خود را انجام دهد.

وی افزود: نیروی انتظامی و صنایع دفاعی کشور نمونه محصولات تولیدی و بومی خود را که براساس تحقیقات تولید کرده اند و در میان پاسگاه ها، واحدها و فرماندهی ناجا توزیع شده است به نمایش گذاشتند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امکانات خوبی در ابعاد مختلفِ کشف، شناسایی، برخورد و انهدام متجاوز در این نمایشگاه وجود دارد که حتماً بیش از گذشته استفاده می شود و تأثیرگذار خواهد بود.

سرلشکر باقری افزود: البته مشاهده این تجهیزات و استفاده از آن به معنای اصالت تجهیزات و غلبه آن بر نیروی انسانی نیست زیرا اصل مأموریت بر عهده نیروهای خدوم و پایور مرزبانی نیروی انتظامی است.

وی گفت: مرزبانی کاری سنگین و مشکل است زیرا در شرایطی که همه مردم در شهرها و محل سکونت در کنار خانواده هایشان هستند، این نیروهای خدوم مرزبانی هستند که در فواصل بسیار دور از مراکز شهری، جمعیتی و دور از خانواده هایشان در سخت ترین موقعیت های اقلیمی و زیستی و در تهدیدات و مشکلات مرزی و نگرانی ها مشغول انجام وظیفه هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اصالت کار با این دلاورمردان است که به خوبی با اقتدار، پایمردی، مداومت در کار، با ایمان و اخلاص مأموریت خود را انجام می دهند.

سرلشکر باقری گفت: مرزبانی شهدای بزرگی را تقدیم کرده است و در همه بازدیدهایی که از مرزهای کشور و پاسگاه ها کرده ام، بحمدلله این عزیزان با روحیه بالا مشغول انجام وظیفه هستند.

وی افزود: امروز مرزها و کشورمان امن است، آن هم در داخل منطقه ای که پر از ناامنی است این امنیت را مرهون زحمات این عزیزان هستیم که باید همه قدردان آنها باشیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امنیت و حفاظت از مرزهای کشور را از مهمترین مسئولیت های ناجا با همکاری نیروهای مسلح دانست و گفت: روز به روز با قدرت، توانایی، امکانات و تجهیزات بهتر این مسئولیت سنگین را بهتر انجام می دهند.

705

کد خبر: 828555

وب گردی

وب گردی