بازدید اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر از سرای سالمندان

اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر با هدف گرامیداشت و قدرشناسی از پدران و مادران سالخورده و ناتوان جسمی و به مناسبت تبریک روز عیدسعیدغدیرخم، از سرای سالمندان صادقیه شهرستان اصفهان بازدید کردند.

حمیدرضا تحصیل دار دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاداسلامی اسلامی واحد شاهین شهر در گفتگو با ایسکانیوز گفت: در قرآن هر‌گاه از پرستش خدا سخنی به میان آمده بلافاصله پس از آن احسان به والدین ذکر شده است و این نشان از توجه خاص خداوند به والدین و سالمندان دارد. خوشبختانه این سنت حسنه در بین دانشجویان، استادان دانشگاه نهادینه شده و هر ساله با همت دکتر سیدمسعود داودی معاون آموزشی و دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی این توفیق نصیبمان می‌شود که در چند مرحله از سرای سالمندان بازدید شود .

حمیدرضا تحصیل دار افزود: امروزه شاهد پدیده والدین سر راهی هستیم که متاسفانه این زیبنده جامعه اسلامی نیست و نباید فراموش کنیم که وجود ما امروز، نتیجه شمع آب شده وجود این عزیزان است که جز تکریم و پاسداشت بطور اتم و اکمل شیوه دیگری پاسخگوی آن نیست.

دبیر کانون دانشجویی هلال احمر واحد شاهین شهر ادامه داد: سالمندان آیینه تمام نمایی هستند که می‌توان درس‌های بی‌شماری از آنان آموخت. تکریم این عزیزان از تکالیفی است که بر عهده ماست و این بزرگواران کوله باری از تجربیات زندگی هستند که چراغ روشنی برای آینده ما خواهند بود.

حمیدرضا تحصیل دار افزود: احترام امروز ما به این عزیزان احترام به فردای خودمان است و حس تکریم و محترم شمردن سالمندان باید در رگ و خون ما جاری باشد و به یک فرهنگ عامه تبدیل شود.

اعضای کانون دانشجویی هلال احمر در طول این بازدید با پذیرایی و حضور چندساعته و گوش کردن به صحبت‌های آنان از سالمندان دلجویی کردند.

902/

کد خبر: 835357

وب گردی

وب گردی