دایی قربانی بعدی پارس جنوبی!/ داغ داغ مانند دربی خوزستان

در روز سوم از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر جمعه چهار دیدار برگزار می‌شود که در آنها تراکتورسازی میزبان پدیده می‌باشد پیکان از نفت پذیرایی خواهد کرد، سایپا پذیرای پارس جنوبی جم خواهد بود و صنعت نفت در آبادان میزبان فولاد است.

یحیی مانند دایی قربانی می شود؟

تراکتورسازی ـ پدیده

جمعه ۳۱ شهریور

ساعت ۱۷:۴۵

ورزشگاه یادگار امام

تیم داوری:حمید حاج ملک – محمدجواد مداح – علی اکبر نوری – سعاد وفاپیشه – ناظر: فریدون اصفهانیان

شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از نتایج ضعیف سه هفته نخست در ادامه نتایج به مراتب بهتری را کسب کردند و به وضعیت خود در جدول رده‌بندی کمی سروسامان بخشیدند. آن ها در صورت کسب پیروزی برابر پدیده می‌توانند با کسب ده امتیاز روز های سیاه ابتدای فصل را به صورت کامل به فراموشی بسپارند.

پدیده به معنای واقعی پدیده‌ این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بوده است؛ آن ها در شش بازی گذشته خود با کسب یازده امتیاز، جزو تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی محسوب می‌شوند. شاگردان مهاجری اگر بتوانند از سد تراکتورسازی نیز عبور کنند، می‌توانند نام خود را به عنوان مدعی در لیگ برتر به ثبت برسانند.

ترکیب احتمالی تراکتورسازیفرزین گروسیان، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، محمدرضا مهدی زاده، محمدرضا آزادی، فرزاد حاتمی، فاخر تهامی، محمد نادری، مهدی شریفی، محمد مسلمی پور و علی طاهران.

ترکیب احتمالی پدیده

شهاب گردان، محمدرضا خانزاده، محمدحسین مرادمند، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان، محمدرضا خلعتبری، امین قاسمی‌نژاد و محمد قاضی.

اولین برد برای کریمی یا ادامه برد های جلالی

پیکان ـ نفت تهران

جمعه ۳۱ شهریور

ساعت ۱۸:۳۰

ورزشگاه شهدای شهرقدس

تیم داوری: مهدی مرجان زاده – یعقوب سخندان – داریوش صابرمطلق – احمد موسوی – ناظر: خداداد افشاریان

شاگردان مجید جلالی هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی پس از مدت ها متحمل شکست کردند. این برد ضمن بهبود وضعیت پیکان در جدول رده‌بندی روحیه و اعتمادبه‌نفس خاصی را به این تیم تزریق کرده است. آن ها اگر می‌خواهند ثابت کنند این برد اتفاقی نبوده است باید بتوانند در ورزشگاه خانگی خود نفت تهران را نیز مغلوب کنند.

نفت تهران با علی کریمی وارد دوران جدیدی شده است، حالا همه نگاه‌ها به واسطه نام بزرگ کریمی به این تیم دوخته شده است. آن ها هفته کذشته با تساوی بدون گل برابر گسترش فولاد متوقف شدند و برای بهبود وضعیت خود در جدول رده‌بندی نیاز مبرمی به برد در این بازی دارند.

ترکیب احتمالی پیکان

هران موسوی، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، محمدصادق بارانی، بختیار رحمانی، مرتضی آقاخان، مهدی مومنی و افرانگ دافه.

ترکیب احتمالی نفت تهران

میلاد فراهانی - محسن بنگر - سینا خادم پور - امیرحسین فشنگچی - فرید محمدی زاده - علیرضا عزتی - پوریا امینی - احمد امیر کامدار - مجتبی حقدوست - میلاد سوری و عیسی آل کثیر.

دایی ترمز تارتار را می کشد؟

سایپا ـ پارس جنوبی جم

جمعه ۳۱ شهریور

ساعت ۱۸:۳۰

ورزشگاه دستگردی

تیم داوری: حسین زرگر – علی دودانگه – یعقوب حجتی – حسین زمانی – ناظر: مسعود عنایت

علی دایی و تیمش در ابتدای این فصل نتایج درخشانی را کسب کردند هرچند دو شکست متوالی در مسابقات لیگ و یک شکست در جام حذفی ضمن اینکه باعث حذف زودهنگام سایپا از رقابتهای جام حذفی شد، باعث فاصله افتادن بین آن ها و پارس جنوبی جم صدرنشین رقابت ها شده است.

پارس جنوبی جم به معنای واقعی همه را تحت تاثیر خود قرار داده است؛ آن ها در شش بازی گذشته خود از مجموع ۱۸ امتیاز ممکن ۱۶ امتیاز را کسب کرداند، که این برای تیمی که به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر آمده شگفت‌انگیز است. آنها در صورت کسب پیروزی یا حتی یک تساوی برابر سایپا تحت هر شرایطی صدرنشین لیگ باقی خواهند ماند.

ترکیب احتمالی سایپا

حامد لک، عزت الله پروقاز، روزبه شاه علیدوست، سیامک کوروشی، امید خالدی، علیرضا علیزاده، علی قلی زاده، غلامرضا رضایی، حامد شیری، ایوب کلانتری، محمدرضا خلعتبری.

ترکیب احتمالی پارس جنوبی جم

محسن فروزان، حامد نور محمدی، مجتبی لطفی، احسان تأییدی، میثم تیموری، فرشاد سالاروند، حسین پور امینی، امید سینک، علی دشتی، ابراهیم صالحی و آلویس نانگ.

دربی داغ در گرمای آبادان

صنعت نفت آبادان ـ فولاد

جمعه ۳۱ شهریور

ساعت ۱۹

ورزشگاه تختی آبادان

تیم داوری: مهدی سیدعلی – سعید علی نژادیان – حسن انتظاری – شاهو اصلانی – ناظر: حیدر شکور

صنعت نفت با هدایت فراز کمال‌وند شرایط بهتری نسبت به فصل گذشته دارد. و به نظر می‌رسد این فصل هواداران پرشمار این تیم زیاد نگران سقوط به دسته پایین‌تر که همواره گریبان‌گیر این تیم بوده، نباشند. البته آن ها با شکست هفته گذشته برابر سپیدرود کمی از صدر فاصله گرفتند اما همچنان امیدوارند با کسب یک پیروزی در دربی خوزستان بار دیگر جزو مدعیان قرار بگیرند.

فولادی ها با هدایت سرویس پورموسوی هرچند در سه هفته ابتدایی نتایج مناسبی کسب نکردند اما در ادامه شرایط‌ آنها بهبود پیدا کرد و با برد مهم هفته گذشته برابر سپاهان عملا آن‌ها نیز جزو مدعیان لیگ به شمار می‌روند. فولاد برای ادامه روند رو به رشد خود نیازمند پیروزی در دربی خوزستان است که البته کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد.

ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان

داوود نوشی‌صوفیانی، علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی، محسن حمیدی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم، محمد شادکام، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا.

ترکیب احتمالی فولاد

حامد لک، عبدالله کرمی، ایوب والی، فرزاد جعفری، سینا مریدی، پیمان شیرزادی، علی‌اصغر عاشوری، احمد عبدالله‌زاده، عبدالله ناصری، رحیم زهیوی و آرش افشین.

606

کد خبر: 839264

وب گردی

وب گردی