پایان نامه‌های دانشگاهی در تولید علم عملکرد مطلوب ندارند

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: پایان نامه های دانشگاهی در تولید علم عملکرد مطلوبی ندارند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله سید حسن عاملی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه آزاد استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه بخش اعظمی از پایان نامه ها به انتقال و کپی مطلب از جایی به جایی دیگر تبدیل شده است.

وی افزود: این در حالی است که انتظار از دانشگاه تولید علم است و مدیران دانشگاهی باید برای تحقق این رسالت تلاش کنند و از ظرفیت های موجود نهایت استفاده را ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در ادامه به نقش دانشگاه آزاد اشاره و تاکید کرد: دانشگاه آزاد توانسته در طول فعالیت خود چهره های شاخص علمی را تربیت کند.

وی متذکر شد: انتظار می رود اساتید سطح علمی این دانشگاه را افزایش دهند و مسیر فعالیت دانشگاه همچنان در راستای تولید علم ترسیم شود.

عاملی افزود: اگر سرمایه ها در دانشگاه آزاد مدیریت شود، می تواند غرور این دانشگاه و رسالت آن را حفظ کند؛ چرا که عملکرد مطلوبی از دانشگاه تاکنون مشاهده می شود.

وی به ضرورت مراقبت از بنیه علمی دانشگاه آزاد تاکید کرد و افزود: باید مدیریت مالی طوری باشد که چهره دانشگاه نیز مخدوش نشده و به عنوان دانشگاه ورشکسته شناخته نشود.

امام جمعه اردبیل با تاکید به لفظ اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ضروری است این لفظ برای تقویت بنیه فرهنگی کشور مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: 849686

وب گردی

وب گردی