واقفان  کردستان ۲۱۰ میلیون ریال  به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کردند 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ارسال محموله کمک ۲۱۰ میلیون ریالی موقوفات کردستان به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز حجت الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان ، از ارسال محموله کمک ۲۱۰ میلیون ریالی موقوفات کردستان به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد و گفت: این روند به صورت روزانه ادامه دارد.حجت الاسلام مصطفی نوروزی، افزود: در این راستا تاکنون سه کاروان متشکل از ۳۹ هزار بطری آب معدنی، ۱۶۰ کیسه برنج، ۲۰ کیسه قند و چای، مواد غذایی، البسه و وسایل گرمایشی به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اعلام کرد: مردم کردستان متشکل از مسلمانان اهل سنت و اهل تشیع در چند روز اخیر حماسه‌ای بزرگ از نوع دوستی و خیرخواهی را برای جهانیان به ثبت رساندند و تحسین همه ایرانیان و حتی سازمان های امداد و نجات بین‌المللی را برانگیختند.
وی بیان کرد: طی چند روز اخیر از محل درآمد موقوفات شهرستان‌های سنندج، بیجار و قروه بیشترین کمک‌ها روانه مناطق زلزله زده شده است.
حجت‌الاسلام نوروزی یادآور شد: واقفان و خیران کردستانی در قالب گروه‌های مردمی علاوه بر کمک مستقیم به کاروان‌های اعزامی در امر سازماندهی کاروان‌ها نیز در سطح استان و با محوریت مساجد اقدامات شبانه روزی را آغاز کرده‌اند.

705

کد خبر: 872622

وب گردی

وب گردی