استقلال شفر به کریمی خشمگین رسید/ شهریار قربانی بعدی ژنرال؟

در ادامه بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر پنجشنبه دو دیدار برگزا می شود که طی آن ها استقلال میزبان سپیدرود است و سایپا میزبان ذوب آهن خواهد بود.

استقلال شفر به کریمی خشمگین رسید

استقلال - سپیدرود

پنجشنبه 19 بهمن

ساعت: 16:00

تیم داوری: حسن اکرمی – سعید علی نژادیان – حسن یوسفی – علی صفایی - حسین نجاتی

استقلال که با آمدن شفر تیم بهتری شده هفته گذشته سرانجام پس از یازده هفته بیشکستی با حساب دو بر یک مغلوب ذوب آهن شد؛ استقلال یک پای فینال جام حذفی است و می تواند با پیروزی در آن دیدار جواز حضور در جام باشگاه های آسیا را به دست آورد اما آن ها همچنان نیم نگاهی هم به لیگ برتر دارند و می خواهند در انتهای فصل رتبه قابل قبولی را به دست آوند.

حواشی مربوط به مصاحبه مطبوعاتی علی کریمی پس از بازی با استقلال خوزستان سر و صدای زیادی به پا کرده است و در حالیکه برخی از او حمایت کرده اند برخی نیز به رفتار های کریمی اعتراض داشتند اما هر چه که هست سپیدرود در منطقه خطر قرار دارد و نیاز مبرمی به امتیازات بازی های پیش رو دارد حتی اگر قرار باشد برابر استقلال آماده در آزادی بازی کند.

ترکیب احتمالی استقلال

حسین حسینی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، روزبه چشمی ، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، بهنام برزای، علی قربانی.

ترکیب احتمالی سپیدرود

سیدمحمد حسینی، محمدرضا مهدوی، رضا نورمحمدی، حسین کعبی، میلاد قربانزاده، میثم فردوسی، سیدهادی موسوی، علی عباسی ، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی، محمد غلامی.

شهریار قربانی بعدی ژنرال؟

سایپا - ذوب آهن

پنجشنبه 19 بهمن

ساعت: 16:00

تیم داوری:

اشکان خورشیدی – تورج عیوض محمدی – محمد عطایی – شاهو اصلانی – ناظر: محمدجواد تقی پور

سایپا چند هفته ای است که به روز های خوب ابتدای فصل بازگشته است و امتیازهای خوبی را نیز در این مدت به کسب کرده است؛ سایپا با 35 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می جنگد؛ شاگردان علی دایی البته این بار کار ساده ای را در برابر ذوب آهن آماده این روز ها نخواهند داشت.

ذوب آهن با هفت برد متوالی با 38 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کرده است و برد هفته گذشته آن ها برابر استقلال اعتماد به نفس مناسبی را برای آن ها به همراه داشته است؛ شاگردان قلعه نویی اگر موفق شوند روند خوب خود را در برابر سایپا نیز ادامه دهند گام بزرگی را برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده بر خواهند داشت.

ترکیب احتمالی سایپا

حامد فلاح‌زاده، محمد دانشگر، حامد شیری، روزبه شاه‌علی‌دوست، امید خالدی، رضا اسدی، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی، آرش رضاوند، آرمان رمضانی، آلویس نانگ.

ترکیب احتمالی ذوب آهن

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، خالد شفیعی، میلاد فخرالدینی، محمد ستاری، حمید بوحمدان، جورجی ولسیانی، سید محمدرضا حسینی، بختیار رحمانی، مرتضی تبریزی ، کی‌روش استنلی.

606

کد خبر: 904980

وب گردی

وب گردی