دایی: برایم جالب نیست در مورد حرف‌های علی کریمی صحبت کنم/ کل نیمکت قلعه‌نویی معترض بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: کل نیمکت قلعه‌نویی معترض بودند و من تا به حال چنین چیزی در فوتبال ندیده بودم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش برابر ذوب‌آهن در نشست خبری حاضر شد و درمورد این بازی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که امروز فوتبال زیبایی انجام دادیم و تیم بزرگ ذوب‌آهن را شکست دادیم.

وی ادامه داد: از دقیقه اول خوب و با برنامه بازی کردیم. تلاش کردیم قبل از حریف گل بزنیم، اما روی یک غافلگیری گل خوردیم. تلاش ما بیشتر شد و ذوب آ‌هن روی به توپ‌های بلند آورد.

دایی گفت: فقط استنلی مرد پرکار این بازی بود و چیز دیگری ندیدم. نیمه دوم هم باهوش بازی کردیم و ناراحتم از گلی که آخر بازی خوردیم، چون خیلی بد بود.

سرمربی سایپا گفت: با بچه ها کار می‌کنیم. تیم جوانی داریم و بیشتر بازیکنان از بیرون آمده‌اند و هماهنگ کردن آنها به زمان نیاز دارد. هر چه زمان می‌گذرد بازیکنان بیشتر هماهنگ می شوند. ذوب‌آهن را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف آنها را می‌دانستیم. ضمن اینکه می‌دانستیم چگونه از نقاط قوت خود استفاده کنیم. هر زمانی خواستیم به بازی سرعت دادیم و مستحق پیروزی بودیم. باید در هفته‌های آینده هم خوب بازی کنیم و آخر فصل جایگاه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درخصوص شرایط داوری این بازی گفت: من برای قلعه‌نویی احترام قائل هستم، اما کل نیمکت آنها معترض بود و من چنین چیزی تاکنون ندیده بودم. پنالتی که خورشیدی گرفت درست بود، چون بازیکن آنها با دست توپ را زد. از آنجا به بعد اعتراض‌ها شروع شد.

وی افزود: من تنها در یک صحنه به نیمکت ذوب‌آهن گفتم که چرا اینقدر سر و صدا می‌کنید؟ به نظر من 3 یا 4 نفر از نیمکت ذوب‌آهن باید اخراج می‌شدند؛ حتی بازیکنان خارجی آنها هم معترض بودند! اما ما فوتبال بازی کردیم و مردانه جنگیدیم و پیروز شدیم. به نظر من تیم ما باید از داوری ناراضی باشد، چون بازیکن شماره 5 آنها تا دقیقه 3 چند بار بازیکنان ما را زد، اما کارتی نگرفت.

دایی گفت: به هر حال تصمیم گیرنده خورشیدی بود و اگر ما کمی صبرمان را بیشتر می‌کردیم گروه داوری بهتر از این می‌توانست داوری کند. امروز فشار به داوری زیاد بود و فقط من 10 بار نیمکت خودم را آرام کردم و خواستم اجازده بدهند خورشیدی قضاوت خودش را انجام دهد. در مجموع تیم ما بهتر بازی کرد و مستحق برد بودیم و این پیروزی را به بازیکنان و کارکنان سایپا تبریک می‌گویم.

دایی درخصوص اظهارات اخیر علی کریمی تصریح کرد: من نمی‌توانم درمورد مسائل مختلف حرف بزنم. نمی توانم بگویم کریمی چه می‌گوید، چون برای من چیز جالبی نیست. من دنبال آرامش هستم و می‌خواهم با آرامش تیمم موفق شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درمورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس هم عنوان کرد: در لیگ پرسپولیس قهرمان شده است و شکی در آن نیست، اما در لیگ قهرمانان آسیا شرایط فرق می‌کند و اگر از حریفان شناخت کافی نداشته باشند به مشکل خواهند خورد.

604

کد خبر: 905489

وب گردی

وب گردی