دایی: پرسپولیسی ام اما موفقیت سایپا مهمتر است

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره جدال با پرسپولیس و برخی مسائل تیم سایپا اظهار نظر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال سایپا نخستین بازی رسمی خود در سال 97 را باید مقابل پرسپولیس برگزار کند. جدا از حساسیت های همیشگی جدال علی دایی مقابل پرسپولیس و برانکو، در شرایط فعلی این بازی اهمیت دوچندانی دارد چراکه سرخپوشان در صورت کسب یک امتیاز، به مقام قهرمانی لیگ خواهند رسید.

علی دایی در خصوص وضعیت فعلی تیمش و بازی پیش رو مقابل پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم ما را همه می‌دانند. شرایط پرسپولیس هم مورد پنهانی نیست. من خودم همیشه طرفدار پرسپولیس و خواهان موفقیت این تیم و خوشحالی هوادارانش بوده و هستم. همه می‌دانند که قهرمانی پرسپولیس در لیگ ‌هفدهم قطعی است و آنها نیازی به پیروزی برابر ما ندارند. پرسپولیس حتی اگر تا پایان فصل دیگر امتیازی کسب نکند هم بی‌شک قهرمان است. این بازی یک فینال بزرگ برای ما با توجه به شرایط جدول و شاید حساس‌ترین بازی فصل ما است. با تمام علاقه‌ای که به پرسپولیس دارم و احترامی که برای آقای برانکو قائلم، برای موفقیت تیمی که در آن کار می‌کنم، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنم. الان من نسبت به تیم خودم عرق و تعصب باید داشته باشم. کسب 3 امتیاز این بازی کمک بزرگی می‌کند به اهدافی که داشتیم برسیم.

دایی درباره مسیری که در سال 96 به عنوان سرمربی طی کرد گفت: در ابتدای سال با تیم نفت قهرمان جام‌حذفی شدیم. این کار بزرگی بود که مجموعه کادرفنی و بازیکنان در کنار یکدیگر در تیمی موفق به انجام آن شدند که هیچ چیز نداشت. ما نه مدیرعاملی دیدیم و نه هیأت‌مدیره‌ای! دست خالی و با همت بازیکنان و کادرفنی موفق به انجام این کار بزرگ شدیم. در ادامه هم که به سایپا آمدم. تیمی که آخرین بازی رسمی‌ام را با پیراهن آن انجام دادم و در مقام بازیکن – سرمربی موفق شدیم به اتفاق کلیه عوامل از بازیکنان تا مدیریت وقت و کادرفنی، همگی در کنار هم قهرمان لیگ‌ششم بشویم. اگر یک‌سری امتیازات را مفت از دست نداده بودیم، به طور حتم الان سایپا در لیگ‌هفدهم شرایط بسیار بهتری در جدول داشت. حالا امید به خدا در ادامه راه با سعی و تلاش بیشتر، پایانی خوب برای این فصل سایپا رقم خواهیم زد.

سرمربی تیم سایپا در ادامه ضمن انتقاد از مشکلات مالی باشگاه های ایران گفت: وضع اقتصادی باشگاه‌ها نیز مانند جامعه با مشکلات بسیاری مواجه بوده و هست. این مورد در تیم‌هایی که من بوده‌ام نمود بیشتری داشته است. البته در سایپا امسال من از نزدیک شاهد تلاش‌های آقای درویش برای حل مشکلات هستم. مدیریت باشگاه از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکرده است. امیدوارم این مورد در سایپا برطرف شود تا من و همکارانم در کادرفنی با خیالی آسوده به مسائل فنی و فوتبالی تیم بپردازیم.

دایی در پایان درباره تاریخ دقیق تولدش گفت: من در اصل در 14 بهمن به دنیا آمده‌ام و این تاریخ تولد اصلی‌ام است. اما شناسنامه‌ام را برای 1 فروردین گرفتند تا بتوانم زودتر به مدرسه بروم.

٦٠٦

کد خبر: 917782

وب گردی

وب گردی