حسین یکتا: اگر مثل دهه شصت خود را وقف مردم کنیم، قلب آنها با ما یکی می شود

راوی جنگ 8 سال دفاع مقدس گفت:نسل امروز از دفاع مقدس دور نشده است بلکه ما از نسل امروز دور شده ایم و قدرت ارتباط گیری با نسل امروز را کمتر می دانیم.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین یکتا در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب در بازدید از غرفه فاتحان در خصوص کتاب های حوزه دفاع مقدس گفت: در نمایشگاه یک رشد کمی و یک رشد کیفی را شاهد هستم و شاید تعداد کتابهای دفاع مقدس در مقایسه با تعداد کتابهای دیگر کم باشد اما نسبتا کارهای خوبی به صورت خودجوش و با حمایت مجموعه های حاکمیتی، نوشته شده است.

وی با بیان اینکه از کتابهای دفاع مقدس استقبال چشمگیری می شود، افزود: به همراه زیباتر شدن قلم نویسندگان، خاطرات به روزتر می شود و حرفها جدیدتری درباره شهدای مدافع حرم، شهدای ترورو، شهدای هسته ای گفته می شود و سبب یک همزاد پنداری میان مخاطب و شهیدی مانند شهید حججی برقرار می شود که فضای جدیدی را به نمایشگاه دفاع مقدس می دهد.

سردار یکتا در ادامه تصریح کرد: من به عنوان یک راوی وظیفه دارم که از جنگ روایت خوبی داشته باشم. اما فیلم، رسانه، نشر و ادبیات باید آن قدر قوی باشد که بتواند به نیاز و خواسته نسل امروز برسد.

وی در ادامه افزود: نسل امروز از دفاع مقدس دور نشده بلکه ما از نسل امروز دور شده ایم و قدرت ارتباط گیری با نسل امروز را کمتر می دانیم زیرا هر جا که برایشان کلام را زیبا گفتیم، پذیرفتند

سردار یکتا گفت: اگر مثل دهه شصت که شبانه روزمان را وقف مردم می کردیم و دائم پای دین خدا بودیم در این زمان هم این گونه باشیم قلب های مردم با ما یکی می شود.

وی در خصوص مشکلات حوزه نشر یادآور شد: اگر توزیع مویرگی و گسترده شود عملا کار خودش را حل می کند.

سردار یکتا در پایان به جوانان توصیه کرد: سیره و کتابهای شهدا را بخوانید زیرا این خیلی بد است که ما کتاب آنها را نخوانیم و سیره آنها را ادامه ندهیم.

502

کد خبر: 948826

وب گردی

وب گردی